Dla mnie dużo lepsze z gatunku horror-komedia były te filmy:
Martwe zło 2 1987
Martwe zło 3 - Armia ciemności 1992
Powrót żywych trupów 1985
Powrót żywych trupów 2 1988
Zły smak 1987
Martwica mózgu 1992
Dom 1986
Postrach nocy 1985
Rodzina adamsów 1991
Cemetery man 1994 (O miłości i śmierci)
Wysyp żywych trupów 2004
Porąbani 2010
Dom w głębi lasu 2011
ZAwsze można jeszcze obejrzeć parodie horrorów- np. "Scary Movie"
Po za tym "Stan Helsing"- humor w podobnym stylu co "Shaun..."
"Dracula- wampiry bez zębów"- z Leslie Nielsenem... Dobre!
O! I jeszcze możesz obejrzeć odcinek "Baranka Shauna" ;p pod tytułem "Horror"