W tym tygodniu najwięcej widzów wybrało komedię
"Diabeł ubiera się u Prady". Film zarobił $15,3 mln i od premiery na międzynarodowym rynku zebrał $41,5 mln (poza USA).
"Prada" zadebiutowała w Wielkiej Brytanii z bardzo dobrym rezultatem $6,1 mln, w Hiszpanii uzbierała $2,1 mln, w Norwegii - $264 tys., a w Finlandii $170 tys.
Sporą widownię zebrał
"World Trade Center", który zarobił $12,5 mln i razem ma $40 mln. Obraz
Olivera Stone'a wystartował w Japonii - $3,4 mln, w Australii - $689 tys., w Norwegii - $332 tys., w Szwecji - $302 tys., a w Singapurze - $286 tys.
"Klik: i robisz, co chcesz" uzbierał $8,9 mln i na jego koncie znajduje się $75,6 mln. Komedia dorzuciła $2,5 mln w Wielkiej Brytanii (razem $7,4 mln), w Niemczech - $1,4 mln ($5 mln), a Hiszpanii - $1,2 mln ($3,2 mln), a we Włoszech - $0,8 mln ($2 mln).
Inne tytuły radziły sobie następująco:
"Auta" - $3,1 mln ($209 mln),
"Piraci z Karaibów 2" - $2,6 mln ($636 mln),
"Miami Vice" - $2,3 mln ($91,3 mln),
"Sezon na misia" - $2,1 mln ($3,8 mln),
"Ja, Ty i On" - $1,8 mln ($42,7 mln),
"Skok przez płot" - $1,3 mln ($165 mln),
"Barnyard" - $1,3 mln ($3,7 mln),
"Moja super eksdziewczyna" - $965 tys. ($29,5 mln),
"Strażnik" - $750 tys. ($35,7 mln).