"Halo Hans" lepszy od filmów konkurencji

Wirtualnemedia.pl /
https://www.filmweb.pl/news/%22Halo+Hans%22+lepszy+od+film%C3%B3w+konkurencji-39588
Nowy serial komediowy Polsatu "Halo Hans" ogląda średnio co piąta z osób, które mają włączony telewizor w czasie emisji produkcji. Sitcom osiąga lepsze wyniki niż filmy pokazywane na antenie konkurencyjnych stacji.

Średnia oglądalność trzech dotychczas nadanych odcinków emitowanego w sobotnie wieczory serialu wyniosła 2 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Udziały stacji w grupie wiekowej 4+ ukształtowały się na poziomie 19,92 proc., nieco niższe były natomiast wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat, gdzie wyniosły 18,72 proc.

W czasie nadawania "Halo Hans" Polsat miał prawie taką samą widownię jak Dwójka, która emitowała wtedy filmy fabularne. Stacji z Ostrobramskiej udało się wyprzedzić Jedynkę i TVN, które również pokazywały w tym paśmie filmy.

Mniejszą widownię i udziały niż sobotnie premiery miały powtórkowe odcinki serialu nadawane we wtorki o 20.00. Dwa dotychczas pokazane w tym paśmie epizody obejrzało średnio 1,43 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 8,58 proc. To mniej niż miała w tym czasie nie tylko TVP 2, nadająca hitowe "M jak miłość", ale także TVN i TVP 1.

Serial "Halo Hans", który formą przypomina humor "'Allo 'Allo!", opowiada o dziwnych i szalonych przypadkach agenta Hansa Klopssa, uwikłanego w szereg najróżniejszych intryg: miłosnych, politycznych i obyczajowych. W roli głównej występuje Bartek Kasprzykowski. Produkcja liczy 13 odcinków.