Pierwsze odcinki ósmej serii
"Kryminalnych", które TVN emituje od początku marca, miały niższą oglądalność niż początek szóstej serii pokazywanej rok temu. Podczas nadawania serialu TVN miała mniej widzów niż TVP 1 i Polsat, natomiast więcej niż TVP 2.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków ósmej serii
"Kryminalnych" wyniosła 2,89 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. To mniej niż w przypadku początku emitowanej od 10 marca ubiegłego roku szóstej odsłony serialu, którą oglądało średnio 3,27 mln osób.
Nieznaczny spadek nastąpił także w przypadku udziałów w rynku zarówno w grupie 4+, jak i w komercyjnej 16-49. Udziały TVN w czasie emisji pierwszych trzech odcinków ósmej serii wynosiły odpowiednio 19,27 proc. i 19,40 proc., a w przypadku początku szóstego sezonu było to 19,78 proc. i 20,38 proc.
Podczas emisji
"Kryminalnych" TVN znalazła się na trzecim miejscu pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma była TVP 1 nadająca w tym czasie filmy fabularne, które przyciągały przed ekrany średnio 3,69 mln widzów, a na drugim miejscu znalazł się Polsat emitujący show "Jak Oni śpiewają" (3,35 mln). Za TVN uplasowała się natomiast Dwójka, której filmy i programy rozrywkowe nadawane o tej porze przyciągały 2,08 mln widzów.
Wśród widzów pierwszych odcinków ósmej serii
"Kryminalnych" większość stanowiły kobiety. Poza tym produkcja gromadziła przed telewizorami głównie osoby w wieku od 30 do 34 lat i powyżej 50. roku życia oraz mieszkańców miast.