Najchętniej oglądanym programem podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych był serial
"M jak miłość". Najpopularniejszym kanałem okazała się TVP 1, ale spośród czterech głównych stacji w porównaniu do ub. r. udziały poprawiła jedynie telewizja TVN, a najwięcej stracił Polsat.
Nadany 24 marca odcinek
"M jak miłość" obejrzało 7,05 mln widzów, a udział TVP 2 w czasie jego nadawania wyniósł 40,37 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajął serial
"Ranczo", który 23 marca w TVP 1 oglądało 6,34 mln (udział 39,54 proc.), natomiast na trzecim miejscu z oglądalnością wynoszącą 6 mln widzów i udziałem na poziomie 44,07 proc. uplasował się nadany drugiego dnia Świąt w Jedynce teleturniej "Jaka to melodia?".
Najwięcej widzów oglądających telewizję w Święta (22 - 24 marca br.) przyciągnęła stacja TVP 1, której średni udział w rynku wyniósł w tych dniach 22,48 proc. W porównaniu z zeszłym rokiem Jedynka stracił jednak 0,23 pkt. proc. Na drugim miejscu znalazła się TVN (19,12 proc. udziału, wzrost o 1,66 pkt. proc.), na trzecim - TVP 2 (18,17 proc. udziału, spadek o 0,94 proc.), a na czwartym - Polsat (14,75 proc. udziału, spadek o 5,42 proc.).
Podczas tegorocznej Wielkanocy (22 - 24 marca br.) statystyczny Polak spędził średnio przed telewizorem 5 godz. i 17 min., czyli 3 min. mniej niż w 2007 roku.