Serial o słynnym agencie polskiego wywiadu Marianie Zacharskim ogląda w TVN 1,85 mln widzów, zapewniając kanałowi 15,6 proc. udziału w rynku. Losy szpiega PRL-u śledzi
Bogdan Rymanowski.
Kanał wyemitował dotychczas trzy z sześciu odcinków produkcji. Największą widownię miało pierwsze wydanie programu (2,24 mln widzów i 18,02 proc. udziału).
TVN w trakcie emisji
"Szpiega" jest stacją czwartego wyboru. Pierwszy jest Polsat, który emituje filmy fabularne (2,64 mln widzów, 21,72 proc. udziału). Druga lokata z 2,55 mln widzów i 21 proc. udziałem w rynku przypada TVP1(także filmy fabularne). Trzecia z widownią na poziomie 1,88 mln osób i 15,49 proc. udziałem jest Dwójka (m.in. "Doktor House").
Sześcioodcinkowy serial został wyprodukowany w technologii HD. Stacja deklaruje, że
"Szpieg" jest jedną z droższych produkcji w jej historii. - To nie jest projekt na komercyjną antenę, ale jeśli TVP nie realizuje podobnych produkcji, musimy czasem przejmować jej misję - tłumaczył przed wprowadzeniem na antenę serialu Edward Miszczak, dyrektor programowy kanału.