Nowy serial obyczajowy Polsatu
"Tylko miłość" cieszy się mniejszą popularnością niż programy emitowane w stacji w tym samym paśmie rok wcześniej, przegrywa także z propozycjami konkurencji, m.in. nadawanymi przez TVP2 serialami
"M jak miłość" i
"Barwy szczęścia".
Trzy dotychczas pokazane odcinki serialu obejrzało na antenie Polsatu średnio 1,44 mln widzów. Udziały stacji w rynku telewizyjnym wyniosły 9,23 proc. ( w grupie 4+) i 10,51 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. To mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku, gdy Polsat w tym paśmie oglądało średnio 2,03 mln osób, a udziały kształtowały się na poziomie odpowiednio 13,6 proc. i 13,63 proc.
Pierwsze dwa odcinki
"Tylko miłość", które konkurowały z
"M jak miłość" przyciągnęły odpowiednio 1,44 mln i 1,25 mln widzów. Dwójkę wybrało wtedy 6,28 mln i 7,04 mln osób.
Największą widownię miał do tej pory trzeci odcinek, który zgromadził przed telewizorami 1,63 mln widzów. W tym czasie TVP2 śledziło 4,8 mln osób. Nadała ona wtedy m.in. premierowy odcinek nowego serialu
"Barwy szczęścia", który przyciągnął przed ekrany 5,64 mln widzów przy udziałach na poziomie 35,45 proc.
Średnio TVP2 w czasie emisji trzech pierwszych odcinków
"Tylko miłość" oglądało 6,04 mln widzów, drugą TVP1 - 2,75 mln, a trzeci TVN - 2,62 mln.