Chewbacca "zajęty" jest nagrywaniem melodii dla sieci komórkowej Cingular Wireless. Yoda używa mocy, aby przekonać niezdecydowanych do Diet Pepsi. Z kolei Vader promuje chrupki śniadaniowe Kelloggs.
Premiera
"Zemsty Sithów" już 19 maja. Bohaterowie filmów ze świata Star Wars od 28 lat cieszą się ogromną popularnością i dzięki temu gadżety z nimi związane sprzedają się świetnie. Tym samym bardzo dobrze promują inne produkty, za co producenci tych ostatnich muszą słono płacić.
Zgodnie z umowami takie firmy jak: Burger King, Kelloggs and Cingular Wireless; mają prawo do używania wizerunku kilku postaci (są to: Chewbacca, R2-D2, C-3PO i Darth Vader). Pepsi zakupiło wyłączne prawa do postaci Yody. PepsiCo.'s Frito-Lay i Masterfoods' M&M's mają prawo do tworzenia własnych animacji Cheetosów i M&M'sów w przebraniach bohaterów ze świata Star Wars.