Emitowany w sobotnie wieczory serial komediowy Polsatu
"Halo Hans" przegrywał rywalizację z propozycjami filmowymi Jedynki i TVN, ale udało mu się nieznacznie wyprzedzić pod względem liczby widzów kino Dwójki. W planach jest nakręcenie drugiej serii sitcomu.
Pierwszą serię
"Halo Hans" obejrzało średnio 1,74 mln osób, a udziały Polsatu w rynku podczas emisji serialu wyniosły 16,92 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W paśmie nadawania serialu Polsat był trzecim kanałem pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Wyprzedzały go: TVP 1 (2,02 mln widzów) i TVN (1,96 mln), a za Polsatem znalazła się TVP 2 (1,7 mln). Wszystkie te trzy stacje emitowały w czasie
"Halo Hans" filmy fabularne.
"Halo Hans" przyciągał przed telewizory głównie kobiety, widzów w wieku od 30 do 59 lat, mieszkańców zarówno wsi jak i średnich i największych miast oraz osoby o wykształceniu podstawowym.
"Halo Hans" opowiada o dziwnych i szalonych przypadkach agenta Hansa Klopssa, uwikłanego w szereg najróżniejszych intryg: miłosnych, politycznych i obyczajowych. W roli głównej występuje
Bartek Kasprzykowski.