W ramach współpracy z serwisem iplex.pl, Coca-Cola rozpoczyna nową promocję, dzięki której konsumenci, którzy zakupią napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite w litrowych opakowaniach, będą mogli oglądać filmy w formie wideo na żądanie w serwisie iplex.pl. Kody spod nakrętek promocyjnych napojów będzie można wymienić m.in. na takie hity, jak nagrodzony tegorocznym Oskarem
"The Hurt Locker. W pułapce wojny". Inne dostępne w promocji filmy to:
"Broken Flowers",
"Chłopiec A", czy
"Niczego nie żałuję-Edith Piaf" i
"Pianistka". Kolejne tytuły będą udostępniane w następnych tygodniach promocji.
Promocją objęte są napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite
w litrowych butelkach. Konsumenci, aby obejrzeć film, powinni w serwisie Zapunktowani.pl wymienić kod umieszczony pod nakrętką napoju na kod dostępu, gwarantujący obejrzenie jednego filmu z kolekcji filmów Coca-Cola na serwisie iplex.pl. Można również wysłać sms pod numer 71017 , wpisując kod spod nakrętki opakowania w treść wiadomości. Kod dostępu, umożliwiający obejrzenie filmu z kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, otrzymamy wówczas sms-em. Każdy kod daje możliwość obejrzenia filmu na iplex.pl, a wybrany film można oglądać przez cały okres promocji, nieograniczoną ilość razy. W ramach usługi, dostępnych będzie 67 fabuł i jeden 13-odcinkowy serial (
"The Leverage – Uczciwy przekręt").
Filmy za pośrednictwem serwisu iplex.pl można oglądać bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Aby cieszyć się filmami na żądanie, wystarczy szerokopasmowy dostęp do Internetu i przeglądarka internetowa.
Promocja potrwa od 15. lipca do 30. września 2010 r.