McDonald będzie promował Małych Agentów w Polsce

Informacja nadesłana przez dystrybutora /
https://www.filmweb.pl/news/McDonald+b%C4%99dzie+promowa%C5%82+Ma%C5%82ych+Agent%C3%B3w+w+Polsce-7375
Już 7 sierpnia na ekrany amerykańskich kin (w Polsce w połowie stycznia 2003) wchodzi film "Mali agenci 2: Wyspa marzeń" w reżyserii Roberta Rodrigueza, kontynuacja ubiegłorocznego przeboju. Tym razem do nieustraszonej dwójki - Carmen i Juni Cortez dołącza para nowych, konkurencyjnych małych Agentów: Gary i Garty Giggles. W doborowym towarzystwie rodziców i dziadków, razem ruszają do walki z globalnym zagrożeniem dla marzeń więzionych na tajemniczej wyspie przez diabolicznego profesora o imieniu Romero.
Zrealizowany z rozmachem malowniczy film oparty na licencji postaci Disneya, który zapowiada się na niezwykle emocjonującą, rodzinną przygodę wprost kipi od niezliczonej ilości zaskakujących zwrotów akcji, niesamowitych, zmutowanych stworów i fantastycznych gadżetów.
Właśnie te nowoczesne super-gadżety wywołują dziecięce pożądanie. Licencjodawcy w USA mają problem z odpowiedzią na wszystkie zgłoszenia producentów i dystrybutorów z całego Świata zamierzających prezentować dziecięcym klientom najnowocześniejsze zabawki, co najważniejsze opatrzone logiem Małych Agentów.

Jak twierdzą przedstawiciele amerykańskiej wytwórni Miramax - producenta filmu Mali Agenci 2 - niezwykła popularność gadżetów Małych Agentów może wynikać z atrakcyjnej propozycji skierowanej do najbardziej wymagającego grona odbiorców, czyli kilku i kilkunastolatków znudzonych już 'lataniem na miotle' w stylu Harrego Pottera, czy też pościgiem za starożytną mocą starego pierścienia.
'Nasi milusińscy stali się bardzo wymagający i nie wystarczają im już archaiczne zabobony i wiara w złe moce. Dzieci są obecnie niezwykle wyczulone na jakikolwiek fałsz. Bardzo często docierają do nich trudne informacje ze świata, które sugerują, że Świat jest w potrzebie i należy mu pomóc. Kilkuletni chłopcy coraz częściej widzą się roli super-agenta, który ratuje Świat przed zagładą.' mówią przedstawiciele Miramaxu. Stąd prawdopodobnie bierze się oblężenie, które przeżywają amerykańskie sieci zabawkarskie sprzedające zabawki z filmu "Mali Agenci 2".

"Mali Agenci 2: Wyspa Marzeń" to film pełen dynamizmu, bohaterskich wyczynów i zapierających dech w piersiach efektów. Jeśli dziecięca fascynacja super-misjami supertajnych agentów się rozwinie, możemy się spodziewać podobnej fali również w Polsce, gdzie dystrybutor filmu firma SPI International zawarła porozumienie z siecią restauracji McDonalds, która super-gadżety Małych Agentów będzie dodawać do zestawów dla dzieci.