1 września startuje w nowej oprawie graficznej jesienna ramówka TVN 7. Projekt oprawy przygotowała niemiecka firma Velvet.
Z początkiem września stacja wprowadzi nową, dynamiczną i mocno ekspresyjną oprawę graficzną, która służy odświeżeniu wizerunku stacji.
Nowy graficzny design w pełni odzwierciedla odświeżoną propozycję i strategię stacji. Zarówno nowy logotyp jak i nowa oprawa mają na celu całkowite odcięcie się od dotychczasowego wizerunku stacji. Ta radykalna zmiana w stylu jest w pełni spójna ze zmianami zachodzącymi nie tylko w ramówce Siódemki, ale przede wszystkim ze zmianami profilu widza naszej stacji. - mówi Małgorzata Wrona, szefowa kanału TVN 7.
Logo TVN 7 to nowoczesna klasyka z innowacyjnym zastosowaniem prostych konstrukcji geometrycznych. Podstawą nowego logotypu stacji jest cyfra siedem, wkomponowana w koło, symbolizujące integralność z Grupą TVN.
Mamy nadzieję, iż nowoczesne i ciekawe graficzne rozwiązania wpasują się w gust młodych, aktywnych ludzi z dużych miast, charakteryzujących się poczuciem humoru, odwagą i liberalnym stosunkiem do otaczającej rzeczywistości. Yuppies, trendsetterzy, klubowicze, indywidualiści, czerpiący z życia możliwie najwięcej przyjemności - tacy właśnie są widzowie nowej Siódemki. - mówi szefowa kanału TVN 7.
Kanał TVN 7 identyfikowany jest z ofertą filmowo-serialową, dlatego to ich prezentacja w nowej ramówce odgrywa największą rolę. Poszczególne pasma tematyczne będą reprezentowane za pomocą swojego własnego języka graficznego i koloru: komediowa sobota to kombinacje z kolorem pomarańczowym, familijna niedziela to zabawa soczystą zielenią. Kluczem nowej oprawy jest jednak intensywny kolor fioletowy dominujący ekran zarówno w pasmach dziennych jak i nocnych.
Z dniem 1 września stacja wprowadzi również nową ramówkę. Oferta programowa kanału to kontynuacją strategii, zgodnie z którą stacja koncentruje się na emisji programów w pasmach tematycznych.
Układ programów w pasma jest rezultatem analizy wyników badań co do preferencji widowni w zakresie sposobu oglądania stacji. Ramówka składa się z pasm tematycznych, ułożonych tak, aby w jeszcze większym stopniu odpowiadały potrzebom i oczekiwaniom odbiorców. Ma to na celu zwiększenie lojalności widzów, dalsze podnoszenie wskaźników oglądalności oraz podkreślenie różnorodności programu. Już od września widzowie Siódemki będą mogli oglądać swoje ulubione produkcje, pogrupowane w pasma tematyczne – wyjaśnia szefowa kanału TVN 7.