Dzięki umiejscowieniu przez TVP 2 dwóch emisji tego samego odcinka serialu
"Na dobre i na złe" w atrakcyjnych pasmach, ma on łącznie o ok. 2,7 mln widzów więcej niż rok temu - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Od stycznia br. premiery serialu nadawane są w piątki o 20.10. 12 odcinków wyemitowanych dotychczas o tej porze obejrzało średnio 4,65 mln widzów, co dało Dwójce 28,91 proc. udziału w grupie 4+ i 24,02 proc. w 16-49. Wśród wszystkich widzów stacja była w tym czasie liderem oglądalności.
Niewiele mniejszą widownią od premier cieszyły się niedzielne powtórki, nadawane o 16.00. Oglądało je średnio 4,38 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 34,03 proc. i 31,43 proc. Także wtedy TVP 2 zgarniała największą część rynku telewizyjnego.
.
Łączna średnia widownia premier i powtórek
"Na dobre i na złe" wyniosła zatem ponad 9 mln osób. W analogicznym okresie ubiegłego roku, gdy premierowe epizody serialu pokazywano w niedziele o 16.00 i nie było emisji piątkowych, serial śledziło 6,28 mln widzów, co dawało Dwójce 49,53 proc. udziału w 4+ i 43,86 proc. w 16-49 i oczywistą pozycję lidera.