Przegląd: Internauci chcą reklam w telewizjach online

Wirtualnemedia.pl /
https://www.filmweb.pl/news/Przegl%C4%85d%3A+Internauci+chc%C4%85+reklam+w+telewizjach+online-50747
Ponad 80 procent osób oglądających programy stacji telewizyjnych w internecie wolałoby oglądać reklamy w zamian za darmowe treści wideo.

Dla porównania w roku 2006 tak samo twierdziło 67 procent respondentów - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Knowledge Networks.

Badanie to pokazało również nieznacznie rosnącą akceptację użytkowników dla reklam typu pre-roll (umieszczanych przed danym materiałem), który jest najpopularniejszym obecnie dostępnym formatem reklamy wideo. W minionym roku treści poprzedzone takimi reklamami obejrzało 37 procent widzów telewizji online, o 7 procent więcej niż w roku 2006.

W tym samym okresie zmniejszył się jednak odsetek badanych podejmujących działanie w wyniku obejrzenia takich reklam: z 26 do 17 procent jeśli chodzi o polecenie reklamy innym użytkownikom oraz z 28 do 25 procent kierujących się na witrynę danego reklamodawcy.