Po wiosennym powrocie na antenę Polsatu w nowym paśmie serial
"Tylko miłość" ogląda mniej widzów niż przed rokiem, ale ich liczba rośnie. Produkcji udaje się pokonywać propozycje Jedynki i Dwójki, przegrywa jedynie z filmami TVN-u.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków nowego sezonu
"Tylko miłość" (emisja w czwartki ok. 22.10) wyniosła 1,89 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,20 proc. w grupie 4+ i 16,34 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Serial ogląda mniej osób niż w tym samym okresie ub.r., gdy nadawany był o 20.00 - wtedy śledziło go 2,63 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 17,31 proc. i 17,37 proc., obniżył też widownię Polsatu w nowym paśmie emisji - rok temu stacja miała tam 2,08 mln widzów, 18,97 proc. udziału w 4+ i 17,33 proc. w 16-49. Oglądalność
"Tylko miłość" rośnie jednak z odcinka na odcinek.