Amerykański serial
"Kości" emitowany w Polsacie od początku lutego br. podnosi widownię kanału w niedzielne wieczory i sprawia, że Polsatowi udaje się w czasie emisji produkcji pokonywać głównych konkurentów.
Średnia widownia trzech do tej pory pokazanych odcinków pierwszego sezonu
"Kości" wyniosła 3,24 mln osób, a udziały produkcji w rynku ukształtowały się na poziomie 28,56 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Pozwoliło to Polsatowi pokonać konkurencyjne kanały. TVP 1 miała w paśmie emisji
"Kości" 2,35 mln widzów (nadawała wtedy filmy), TVN - 1,78 mln (też filmy), a TVP 2 - 1,07 mln (głównie "Raport specjalny"). Rok temu w niedziele między 22.00 a 23.00 Polsat oglądało średnio 2,04 mln osób, a udziały stacji wynosiły 17,51 proc.
"Kości" to serial kryminalny, zabarwiony mrocznym humorem, który opowiada o grupie naukowców współpracujących z FBI przy rozwiązywaniu skomplikowanych przypadków morderstw. Zainspirowany został bestsellerowymi powieściami pisarki i kryminolog-antropolog, Kathy Reichs. Wcześniej produkcję nadawała na swojej antenie go Czwórka.