We wtorek, 14 marca, Pierwyj Kanał, jedna z dwóch największych rosyjskich stacji telewizyjnych, pokazała pierwszy odcinek rosyjskiej wersji serialu
"M jak miłość".
Wyniki oglądalności osiągnęły ponad 20 proc. udziału w rynku, co wskazuje, że produkcja spodobała się widowni, uzyskała bowiem znacznie lepszy rezultat niż programy emitowane dotychczas w tym paśmie. Serial konkurował z bardzo w Rosji popularną produkcją "She Wolf", nadawaną w tym samym czasie w programie RTR.
TVP sprzedała w grudniu format
"M jak Miłość" rosyjskiej firmie Amedia. Inicjatorem stworzenia i sprzedaży formatu tego najpopularniejszego polskiego serialu było Biuro Współpracy Międzynarodowej i Handlu.
"M jak Miłość" jest pierwszym serialowym formatem produkcji polskiej sprzedanym za granicę.
"M jak miłość" jest najchętniej oglądanym polskim serialem. 7 marca serial obejrzało 11 489 tys. widzów (udziały 67 proc. – dane TNS OBOP).