Anker wychodzi z więzienia po 14 latach za rabunek. Jego brat Manfred, jedyna osoba znająca miejsce ukrycia łupu, cierpi na chorobę umysłową. Razem wyruszają w podróż, by odnaleźć pieniądze i odkryć własną tożsamość.
Gdy na miejskie zoo spada meteoryt, a część zwierząt zamienia się w neonowe, żelkowate stwory, bystra wilczyca Gracie, przypakowany puma Dan oraz ich nie do końca zgrana ekipa muszą porzucić niesnaski i wspólnie rozpocząć misję ratunkową.
Grupa ministrantów, rozczarowanych obojętnością Kościoła, postanawia działać na własną rękę. Zakładają podsłuch w konfesjonale, by poznać sekrety sąsiadów i wymierzać sprawiedliwość według własnych zasad. Ich misja szybko wymyka się spod kontroli.
Legendarni Czterej Jeźdźcy łączą siły z grupą młodych, zbuntowanych iluzjonistów, by dokonać zuchwałej kradzieży bezcennego diamentu i pokrzyżować szyki międzynarodowej organizacji przestępczej.
Po latach w więzieniu, polityk Catello, dostaje szansę na powrót. Włoska Służba Bezpieczeństwa prosi go o pomoc w schwytaniu Matteo, ostatniego bossa mafii, którego zna od dziecka. Catello rozpoczyna ryzykowną grę, manipulując emocjami przestępcy.