Nie rozchodzi mi się o sam gatunek, a raczej o szeroką tematykę z życia kryminalnego !
Np; - Trylogia Pusher - Mój brat diabeł - Więzy krwi - Głowa byka
- Szybki cash ( I i II ) - Gorączka - Biegacz - American Me
- Go Fast Przypadek - Drugie oblicze - Hyena ( 2014 )
- Son of a Gun - Hwa-i - Zabić...
Fajny angielski klimat osiedlowy. Wkręca, trzyma w niepewności. Rozczarowujący zwrot akcji. Minus za zakończenie.
Film niezwykle interesujący, zrobiony bardzo porządnie, zdjęcia świetne, historia ciekawa, temat
aktualny, research i przygotowania do filmu na prawdę powalają - James Floyd podobno przez 5
miesięcy kręcił się po szemranych dzielnicach Londynu przez 10 godzin dziennie. Jedyne "ale":
gigantyczny budżet, więc nie...