Trzeci sezon serialu
"Gotowe na wszystko", który w niedzielne wieczory emituje Polsat, ma mniej widzów niż programy nadawane w tym samym czasie przez trzy pozostałe największe stacje. Jednak znacznie lepiej serial radzi sobie w komercyjnej grupie docelowej.
Sześć nadanych do tej pory odcinków trzeciej serii
"Gotowych na wszystko" obejrzało średnio 1,34 mln osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały stacji w rynku wśród wszystkich widzów ukształtowały się na poziomie 14,84 proc., znacznie wyższe były natomiast w grupie 16-49, gdzie wyniosły 19,34 proc.
Dane telemetryczne pokazują, że Polsat stracił jednak widzów w paśmie emisji serialu. W analogicznym okresie zeszłego roku w niedziele pomiędzy 22.00 i 23.55 stację oglądało bowiem nieco więcej osób - średnio 1,49 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 17,72 proc. i 21,51 proc.
Wśród widzów
"Gotowych na wszystko" przeważają kobiety. Serial oglądany jest najchętniej także przez osoby w wieku od 20 do 54 lat ze średnich i największych miast.