O 12 mln złotych wyższe były wpływy z reklam nadanych przy drugiej serii
"Skazanego na śmierć" w porównaniu do pierwszego sezonu. Serial podwyższył także widownię niedzielnego pasma Polsatu w stosunku do zeszłego roku, a w starciu z konkurencją uległ jedynie TVN-owi, prześcigając oba kanały TVP.
Średnio każdy z odcinków drugiej odsłony
"Skazanego na śmierć" oglądało 4,19 mln widżów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udziały Polsatu w czasie emisji serialu wyniosły 24,91 proc. (w grupie wszystkich widzów) i 31,20 proc. (w grupie 16-49).
Takie wyniki oglądalności
"Skazanego na śmierć" sprawiły, że w paśmie nadawania produkcji Polsat był stacją drugiego wyboru. Liderem w tym czasie była telewizja TVN, która nadawała "Taniec z gwiazdami" oraz częściowo także talk-show Kuby Wojewódzkiego, co dało temu kanałowi widownię wynoszącą 4,61 mln osób.
Za Polsatem znalazły się obie stacje Telewizji Polskiej. TVP 1 wybierało o tej porze 2,97 mln widzów (kanał nadawał głównie "Prognozę Pogody",
"Ja wam pokażę!" i filmy fabularne), a TVP 2 - 2,13 mln widzów (m.in. "Duże dzieci" i filmy).
Jak pokazują dane telemetryczne, serial przyciągał przed telewizory głównie mężczyzn, w wieku od 10 do 19 lat oraz od 25 do 59 lat, zamieszkałych na wsi i posiadających wykształcenie podstawowe.
Polsat kupił już prawa do trzeciej serii
"Skazanego na śmierć", którą obecnie w USA nadaje sieć Fox. Stacja zamierza pokazać nowe odcinki serialu w 2008 roku, ale nie wiadomo na razie, czy nastąpi to wiosną, czy może dopiero jesienią.