Telewizje ogólnopolskie wyemitowały w lipcu 21,1 proc. więcej reklam niż w tym samym okresie ub.r., ale ich wpływy wzrosły zaledwie o 3,6 proc. - wyniosły 351 mln zł.
Największe w lipcu były przychody reklamowe TVN-u ? 101,7 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów), ale spadły w porównaniu z ub.r. o 2,3 proc., mimo że stacja poświęciła na reklamy 31,4 proc. czasu więcej niż w ub.r. (prawie 106 godzin).
99,3 mln zł uzyskał w lipcu z reklam Polsat - o 6,2 proc. mniej niż rok temu, a breaki reklamowe wydłużyły się o 1,4 proc. (do 105 godzin). Przychody TVP 1 wyniosły natomiast 95,4 mln zł ? były o 21,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, breaki reklamowe wydłużyły się o 26,1 proc. (do 55,5 godzin).
Przychody TVP 2 wzrosły o 8,6 proc., do 54,6 mln zł, breaki reklamowe wydłużyły się o 47,8 proc. (do 68,5 godzin).