Podczas minionych dwóch dni świątecznych Polacy spędzili przed telewizorem 5 godzin i 41 minut, czyli o jedną minutę dłużej niż w ubiegłym roku, wynika z danych AGB Nielsen. Najwięcej widzów przyciągnął serial
"M jak miłość". Wzrost świątecznej widowni zanotowały stacje TVP1 i TVN, a spadek TVP2 i Polsat.
Według danych AGB Nielsen Media Research w Święta Bożego Narodzenia (25 i 26 grudnia 2007 roku) w pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych programów na pierwszym miejscu znalazła się telenowela
"M jak miłość" z oglądalnością 6,8 mln widzów (udział stacji wyniósł 40,4 proc.). Drugie miejsce zajął konkurs muzyczny
"Jaka to melodia", który oglądało 6,23 mln (udział stacji - 44,3 proc.), natomiast telenowela
"Klan" uplasował się na trzecim miejscu z oglądalnością 5,32 mln widzów (udział stacji ? 37 proc.).
Jak prezentowała się widownia 25 i 26 grudnia 2007 roku? Najwięcej widzów przyciągnęła stacja TVP1 ? 24,48 proc. (wzrost o 2,11 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem rok temu). Kolejne miejsca telewizyjnego rankingu podczas świąt zajmują: TVP2 ? 20,8 proc. (spadek o 2,42 pkt. proc.), Polsat ? 16,04 proc. (spadek o 1,81 pkt. proc.) oraz TVN ? 15,91 proc. (wzrost o 1,09 pkt. proc.)