Targi MIPCOM w Cannes dla Telewizji Polskiej stoją pod znakiem jak najlepszego rozdysponowania prawami do filmu
Andrzeja Wajdy "Katyń". Film w Polsce po trzech tygodniach obejrzało ponad milion widzów.
- TVP ma umówionych około 70 spotkań w sprawie sprzedaży
"Katynia". Codziennie nasze stoisko odwiedza około 100 osób. Notujemy większy ruch niż na wiosennych targach MIPTV - mówi Michał Wierusz-Kowalski, Kierownik Wydziału (Europa Centralna i Wschodnia) Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu TVP.
W ofercie Telewizji Publicznej na MIPCOM jest także dziecięcy
"Miś Fantazy". Z filmów fabularnych
"Wszystko będzie dobrze",
"Jutro idziemy do kina",
"Statyści",
"Plac Zbawiciela". Z seriali
"Ranczo", a także
"Oficerowie".
MIPCOM to międzynarodowe targi sprzedaży produktu audiowizualnego i cyfrowego. Potrwają do 12 października.