Jak wyglądała praca nad "MultiVersus" - wywiad z twórcą

Filmweb autor: /
https://www.filmweb.pl/news/Rozmawiamy+z+Danielem+Kraftem%2C+design+directorem+gry+%22MultiVersus%22-155772
Jak wyglądała praca nad "MultiVersus" - wywiad z twórcą
Po zakończeniu otwartej bety 27 marca 2023 roku, studio Player First Games podjęło nietypową decyzję o wycofaniu swojej gry ze sklepów cyfrowych, aby przygotować ją na właściwą premierę. Wielu graczy wątpiło, czy gra kiedykolwiek powróci, ale studio robi to z rozmachem, wprowadzając mnóstwo nowej zawartości oraz postacie takie jak Joker (w tej roli Mark Hamill), Jason Voorhees (“Piątek 13-go”) i Agent Smith (“Matrix”). O tym, co studio robiło przez niemal rok i jakie nowości czekają na graczy, rozmawiamy z Danielem Kraftem, design directorem w Player First Games.



Kim jest Daniel Kraft



Daniel Kraft jest deweloperem w Player First Games, znanym ze swojej pracy nad “MultiVersus”. Przed dołączeniem do Player First Games pracował w Riot Games, gdzie przyczynił się do projektów takich jak “League of Legends” i “Teamfight Tactics” jako animator i specjalista ds. rozwoju. W Player First Games odgrywa kluczową rolę w projektowaniu i rozwoju gier, zajmując się różnymi aspektami projektów, w tym projektowaniem postaci i mechaniką gry

Czym jest "MultiVersus"



“MultiVersus” to darmowa bijatyka z elementami platformowymi opracowana przez Player First Games, w której gracze mogą wcielić się w postacie z różnych uniwersów Warner Bros., takich jak Batman, Superman, czy postacie z kreskówek Cartoon Network. Gra oferuje zróżnicowany zestaw bohaterów, w tym zarówno postacie animowane, jak i z filmów pełnometrażowych, takie jak Arya Stark czy Kudłaty.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones