Polski serial kryminalny
"Mrok" w TVP 1 miał 2,1 mln widzów. W ubiegłym roku pasmo, w którym był nadawany, przyciągało 3,09 mln osób ? wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Jedynka nadawała serial we wtorki od 28 listopada do 19 grudnia po dwa odcinki ? o 20.20 i 21.10. W tym czasie rok temu stacja miała 19,08 proc. udziału w rynku, a w tym roku osiągnęła tylko 13,10 proc. (12,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 lat). O tej porze dużo lepszy wynik miała Dwójka (udział w rynku 34,27 proc., a w grupie komercyjnej ? 30,04 proc.). TVP 1 wyprzedziły też TVN (odpowiednio 21,90 proc. i 24,26 proc.) oraz Polsat (13,89 proc. i 17,40 proc.). Reklamowe wpływy serialu według wartości cennikowych netto wyniosły 2,37 mln zł.