Telewizyjna Siódemka odświeża ramówkę. W kwietniu w ofercie programowej stacji pojawią się nowe seriale oraz filmy, radykalnie ograniczona zostanie liczba powtórek pochodzących z anteny TVN. Kanał planuje też zmianę oprawy.
Nowa oferta programowa została ułożona pasmowo. Od poniedziałku do piątku od 16.00 kanał zaprosi na cykl "Wyluzować po szkole", w którym będą prezentowane seriale
"Życie na fali" oraz
"Kochane kłopoty". Późne popołudnia w dni powszednie należeć będą do produkcji
"Kobra - oddział specjalny" i
"Medicopter 117".
Od 19.00 w ramach pasma "Wieczór z komedią" TVN7 pokaże seriale komediowe (
"Przyjaciele",
"Joey",
"Rockefeller Plaza 30" i
"Dwóch i pół"). Powtórkowe odcinki tych produkcji z całego tygodnia wraz z zagranicznymi komediami i formatami rozrywkowymi ("Chasers war on everything", "Ben Stiller Show") pojawią się na antenie w każdą sobotę.
Wtorkowy prime- time dedykowany będzie młodzieży. Stacja zaprezentuje dwa premierowe seriale skierowane do młodej widowni -
"Plotkara" i
"Chuck". W czwartki kanał zaplanował emisję filmów grozy (m.in.
"Oszukać przeznaczenie",
"Oni"). W ramach piątkowego "seansu dla smakosza" wyświetlane będą z kolei produkcje
"Bez skazy" i
"Sześć stóp pod ziemią".
Mocnym punktem ramówki mają być także filmy(m.in.
"Punkt zapalny",
"Mściciel z Honkongu") i seriale "oldschoolowe" (
"Columbo"). Każdy tydzień zakończy niedzielny "Superseans" (m.in.
"Mumia powraca",
"Kongo",
"Raport mniejszości").
Prawdopodobnie w lipcu kanał wprowadzi nową oprawę i zaprezentuje nowe logo. Nad projektem pracuje firma Velvet. Wcześniej, bo jeszcze wiosną na antenie pojawi się interaktywny bohater - ZED. W serii krótkich filmików, nadawanych między blokami reklamowymi, rysunkowa postać będzie komentowała propozycje ramówkowe stacji, wcieli się także w filmowe role.