Keira Knightley

Keira Christina Knightley

8,0
70 475 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Keira Knightley

...rozchylonych ust, przez co wygląda jak niedorozwój...

poziom

Skoro sie na tym znasz, to czemu nie robisz kariery aktorskiej ? Albo robisz, nie pochwalisz sie ? Doświadczeniem albo dyplomem z filmówki ?

Nienawidze ludzi, którzy krytykują coś o czym nie mają bladego pojęcia. Sami pracują w innej branży i myślą że wszystkie rozumy pozjadali.
Ostatnio czytałam ciekawy wywiad, gdzie ktoś powiedział, że łatwo jest krytykować osoby z telewizji i show biznesu gdy kompletnie nie ma sie pojęcia o ich pracy.
Będę cie wypatrywać na Oscarach, bo skoro sie tak dobrze znasz na aktorstwie, to na pewno dostaniesz nominacje. Keira już ma jedną na koncie a przecież to niedorozwój z rozchylonymi ustami. Ciebie stać na dużo więcej.

Izabell673

idąc Twoim tokiem rozumowania, w ogóle wszyscy powinniśmy być 'poprawni politycznie' i wszystkim włazić w tyłek...ja jestem informatykiem, programuję i nie raz słyszałem jak to osoby nie mające o tym pojęcia oceniają np funkcjonalność windowsa...i mają do tego święte prawo!
A Ty dziecko żyj dalej w swoim idealnym świecie gdzie wszystko jest cacy i nie można mieć swojego zdania...
Aha-dla mnie nominacja czy nie oscara nie ma żadnego znaczenia. Każdy kto samodzielnie myśli wie, że tak jak w przypadku Nobla są to rozgrywki polityczne...

poziom

Swoje zdanie można, a wręcz powinno się mieć. Jednak, jeżeli obraża ono innych, to lepiej zachować je dla siebie.

domcia1316

rozumiem, że chodzi Ci o słowo 'niedorozwój'? Otóż, gdyby faktycznie była chora (czego Jej ani nikomu nie życzę) to w życiu bym takiego określenia nie zastosował...

poziom

hhaah popieram!!

guga_buzka