Skoro sie na tym znasz, to czemu nie robisz kariery aktorskiej ? Albo robisz, nie pochwalisz sie ? Doświadczeniem albo dyplomem z filmówki ?
Nienawidze ludzi, którzy krytykują coś o czym nie mają bladego pojęcia. Sami pracują w innej branży i myślą że wszystkie rozumy pozjadali.
Ostatnio czytałam ciekawy wywiad, gdzie ktoś powiedział, że łatwo jest krytykować osoby z telewizji i show biznesu gdy kompletnie nie ma sie pojęcia o ich pracy.
Będę cie wypatrywać na Oscarach, bo skoro sie tak dobrze znasz na aktorstwie, to na pewno dostaniesz nominacje. Keira już ma jedną na koncie a przecież to niedorozwój z rozchylonymi ustami. Ciebie stać na dużo więcej.
idąc Twoim tokiem rozumowania, w ogóle wszyscy powinniśmy być 'poprawni politycznie' i wszystkim włazić w tyłek...ja jestem informatykiem, programuję i nie raz słyszałem jak to osoby nie mające o tym pojęcia oceniają np funkcjonalność windowsa...i mają do tego święte prawo!
A Ty dziecko żyj dalej w swoim idealnym świecie gdzie wszystko jest cacy i nie można mieć swojego zdania...
Aha-dla mnie nominacja czy nie oscara nie ma żadnego znaczenia. Każdy kto samodzielnie myśli wie, że tak jak w przypadku Nobla są to rozgrywki polityczne...
Swoje zdanie można, a wręcz powinno się mieć. Jednak, jeżeli obraża ono innych, to lepiej zachować je dla siebie.
rozumiem, że chodzi Ci o słowo 'niedorozwój'? Otóż, gdyby faktycznie była chora (czego Jej ani nikomu nie życzę) to w życiu bym takiego określenia nie zastosował...
niedorozwuj to nie ładne określenie na według mnie naprawdę dobrą aktorkę. To prawda swoje zdanie powinno się mieć, ale tez wyrażać je w kulturalny sposób !!! Keira zaszła dosyć daleko a gdyby była chora umysłowo to nie zagrała by nawet w jednym filmie, ponatto chyba po jej zdj. profilowym widać, że wszystko z nią OK.