PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=476848}

Gra o tron

Game of Thrones
2011 - 2019
8,7 407 tys. ocen
8,7 10 1 406623
7,9 56 krytyków
Gra o tron
powrót do forum serialu Gra o tron

S07E02 opinie

ocenił(a) serial na 8

Jakie jest wasze zdanie na temat odcinka

ocenił(a) serial na 3
Garrus2

bitwa na morzu bez szału, ogólnie druga połowa odcinka przynudzała strasznie. Jak na dwa odcinki, to jestem trochę rozczarowany. Zostało 5, a tempo jest mocno średnie. Mam nadzieję, że w 3 odc. w końcu zacznie się coś dziać.

ocenił(a) serial na 3
lpojar

Liczyłem, na to że w tym sezonie odpuszczą sobie takie zapychacze jak ten z Missandei i Robakiem... żenua.

ocenił(a) serial na 8
lpojar

Mam podobne odczucia, bitwa na końcu bez szału, ta bitwa była spowodowane przez rozkaz Cersie czy samemu zaatakowali? Tak w ogóle, bo nie znam się na topografii w serial - gdzie jest może przy murze? Wiemy, że po jednej stronie są dzicy i normalny teren, po drugiej stronie też. On jest aż tak długi, że sięga do morza czy może jest blisko niego?

ocenił(a) serial na 8
Garrus2

Przepraszam za to pierwsze może xD
Chodziło oczywiście o morze, autokorekta w telefonie

ocenił(a) serial na 8
Garrus2

Oglądałeś poprzedni odc? Euron chcąc zaimponować Cersei obiecał jej ze przyniesie coś co ją zadowoli, więc zaatakował z własnej woli a nie z jej rozkazu :P A co do muru to tego to ja nie wiem ale raczej tak bo jak wytłumaczyć to ze biali wędrowcy maszerują prosto na mur zamiast go ominąć :D

ocenił(a) serial na 7
Marsoni

Mapkę łatwo poszukać , ale po kolei.
1/ Smocza Skała jest u wylotu zatoki Królewskiej przystani i jak w odc. 1 Euron wpłynął do tej zatoki to siłą rzeczy natyka się na flotę Danki. Obiecał przynieść prezent i nie musiał go daleko szukać.
2/ Ostatnio siły Króla Nocy widziano w Hardhome , a stamtąd idąc w linii prostej na południe wchodzimy na wschodnią strażnicę i styk muru z morzem

ocenił(a) serial na 8
ptaszeq