Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Gdyńskie Centrum Filmowe
Gdynia, pl. Grunwaldzki 2
Repertuar dla kina Gdyńskie Centrum Filmowe jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Rodzina spotyka się na prowincji na chrzciny. Wanda i Tadeusz organizują uroczystość, Małgorzata przybywa z przyjaciółką, a były mąż Andrzej wraca z Australii z nowym towarzystwem.
Kiedy Mary zostaje uwikłana w publiczny skandal, a rodzina mierzy się z kłopotami finansowymi, stają wobec widma społecznej kompromitacji. Crawley'owie muszą pogodzić się ze zmianami i pozwolić, by to następne pokolenie poprowadziło Downton Abbey w przyszłość.
Dwudziestosześcioletni Mozart przybywa do Wiednia, by prezentować swoją twórczość. Jego obecność drażni nadwornego kompozytora Józefa II - Antonio Salieriego, co jest powodem rywalizacji między artystami.
Wielki powrót skarpetek! Nietypowi bohaterzy bestsellerowych książek dla dzieci ponownie na wielkim ekranie w zupełnie nowych przygodach! Razem z nimi przebiegniemy cały świat, podbijemy Hollywood i sceny teatrów oraz zostaniemy prawdziwymi herosami!
Czterdziestoletnia aktorka Lena po rozwodzie nawiązuje romans z młodym studentem. Jej były mąż, niepogodzony z rozstaniem, zaczyna obsesyjnie ją kontrolować.
Miecia, "Królowa Łeby", prowadzi słynną nadmorską wędzarnię. Przez 40 lat jej praca była fundamentem biznesu i lokalnej społeczności. Teraz musi zwolnić tempo i oddać stery. Czy jej królestwo przetrwa?
Reżyser zaprasza swoje ulubione aktorki do udziału w filmie osadzonym w Rzymie lat 70., opowiadającym o perypetiach związanych z prestiżowym domem mody.
Pierre samotnie wychowuje dwóch synów. Louis wyjeżdża na studia, a Fus, zafascynowany przemocą, wchodzi w kręgi skrajnie prawicowe, co prowadzi do konfliktu z ojcem. Miłość i napięcia rosną, aż dochodzi do tragedii.
Hania próbuje odzyskać skradzioną rodzinną pamiątkę. Aby tego dokonać, musi udowodnić istnienie skrzatów. W pełnej przygód misji towarzyszy jej Michał – szkolny outsider, dzięki któremu odkrywa siłę przyjaźni i wiary w siebie.
Lilly to mieszkająca w Australii, bystra i kochająca naturę 11-latka, która dzięki pasji swojego ojca zafascynowała się zdumiewającym życiem okolicznych kangurów. Pewnego dnia dziewczynka spotyka na swojej drodze Chrisa – prezentera pogody z telewizji, zaliczającego najbardziej pechowy czas w swoim życiu. Mężczyzna znajduje przy drodze potrzebującego pomocy kangurka i wspólnie z nowo poznaną Lilly postanawiają uratować zwierzaka. Wspólnie rozpoczynają pracę nad ratowaniem i rehabilitacją osieroconych kangurzątek w odległym zakątku Australii. To przedsięwzięcie zmieni życie obojga bardziej niż mogliby się tego spodziewać.
Po powrocie Zuzi z USA znika jej ukochany pies Lampo. Dziewczynka odkrywa, że na stacji czeka na nią inny czworonóg – suczka Luna. Razem z przyjacielem Antkiem wyrusza na pełną przygód wyprawę, by odnaleźć Lampo.
Porywający thriller inspirowany prawdziwymi wydarzeniami i kulisami jednej z najbardziej tajemniczych operacji służb specjalnych XX wieku – zamachu na Jana Pawła II.
Cuma, emerytowany złodziej sztuki, mieszka w Hiszpanii. Gdy paser Chudy proponuje nowy skok w Polsce, Cuma wraca do Krakowa. Dowiaduje się, że młodsza para złodziei już przejęła plan, więc postanawia im przeszkodzić.
Po latach w więzieniu, polityk Catello, dostaje szansę na powrót. Włoska Służba Bezpieczeństwa prosi go o pomoc w schwytaniu Matteo, ostatniego bossa mafii, którego zna od dziecka. Catello rozpoczyna ryzykowną grę, manipulując emocjami przestępcy.
Obraz wiszący w jednym z domów w Madrycie wywołuje sensację, ponieważ są podejrzenia, że może być zaginionym dziełem wielkiego włoskiego malarza barokowego – Caravaggia.
Agata pracuje z trudną młodzieżą, nurkuje na bezdechu, czerpie z życia pełnymi garściami. Jest niewidoma. Robert jest wziętym fotografem. Ucieka od ludzi. Ich spotkanie zmieni wszystko. Pomoże odnaleźć im miłość i pokonać własne ograniczenia.
Paryż, 1835 rok. Fryderyk Chopin ma 25 lat i jest ulubieńcem paryskich salonów, arystokracji i króla Francji. Żadne znaczące wydarzenie nie może odbyć się bez jego udziału. Widzimy go podczas nocnych eskapad i afterparty po koncertach. Zazwyczaj pełnego energii, przykrywającego chorobę żartem. Jego życie ucieka, jednak Fryderyk nie zwalnia. Komponuje arcydzieła, także na zamówienie. Ze względu na zobowiązania finansowe udziela lekcji gry na fortepianie. Przyjaciele go podziwiają, a kobiety pragną.
W przyszłości ludzkość tonie w odpadach jądrowych. Andriy, ukraiński kierowca, ma je przetransportować na księżyc Jowisza. Gdy Ziemia eksploduje, zostaje sam w kosmosie – aż do chwili, gdy kontaktuje się z nim Catherine.
Portret literackiej ikony XX wieku, której życie i twórczość wciąż inspirują i poruszają kolejne pokolenia. Agnieszka Holland podąża śladami Franza Kafki, budując z najważniejszych momentów jego życia niezwykłą mozaikę.
Raynor (Gillian Anderson) i Moth (Jason Isaacs), małżeństwo z wieloletnim stażem, w jednej chwili tracą niemal wszystko – dom, bezpieczeństwo, dotychczasowe życie. Zamiast się poddać, robią coś, co dla wielu byłoby szaleństwem: wyruszają w pieszą wędrówkę – ponad tysiąc kilometrów wzdłuż dzikiego, angielskiego wybrzeża. Z pustym kontem bankowym, namiotem i garścią najpotrzebniejszych rzeczy idą przed siebie, krok za krokiem, szukając ukojenia w wietrze, ciszy i otaczającej ich przyrodzie. Wkrótce odkryją, że mimo przeszkód, które los rzucił im pod nogi, wciąż mają najważniejsze – siebie nawzajem. Ta niezwykła podróż stanie się dla nich drogą ku wolności, miłości i nowemu początkowi.
Na północno-wschodnim krańcu Polski, na skraju jeziora, stoi dom kobiet – matek, córek i sióstr. Kobiety z pokolenia na pokolenia przekazują sobie niedostępność, niezłomność i rodzinne tajemnice. Dwudziestoletnia Łucja będzie w stanie rozpocząć samodzielne życie dopiero wtedy, gdy zmierzy się z prawdą o swojej rodzinie. Nieoczekiwane spotkanie z tajemniczym Lekarzem uruchamia lawinę zdarzeń. Stary klarnet prowadzi Łucję do historii dawno wymazanej z kart rodzinnego albumu. Aby Łucja mogła usłyszeć melodię własnego życia, muszą zostać zerwane wszystkie zasłony, a przewiny wybaczone. W tle dzikie, polodowcowe krajobrazy przesmyku suwalskiego i Orkiestra Klezmerska z Sejn, której muzyka jest mostem pomiędzy przeszłością a teraźniejszością.
Czworo wchodzącego w dorosłość rodzeństwa stara się budować niezależne drogi życiowe, nie tracąc przy tym łączących ich więzi. Najmłodszy, Benek, zmaga się z odrzuceniem przez starszego brata, Franka, który dotąd był jego najlepszym przyjacielem. Na dodatek nawiedza go tajemnicza zjawa – Dusiołek – która nie pozwala mu zasnąć. Uciekający od rodziny Franek ma problemy z dziewczyną, narkotykami oraz samym sobą. Stan Franka niepokoi poszukującą miłości Nastkę, jego siostrę bliźniaczkę. Najstarsza z rodzeństwa, Jana, pracuje nad projektem artystycznym, który ma przynieść ulgę nie tylko młodszemu rodzeństwu, ale i jej samej.
Adam, nowy policjant w miasteczku, odkrywa przez kamery monitoringu, że w tuszowanie gwałtu na młodej dziewczynie zamieszani są koledzy z komendy. Jedyny świadek gwałtu, bezdomny Robert, okazuje się mężem Doroty, z którą Adam jest od niedawna w relacji i z którą chce założyć rodzinę. Adam podczas prywatnego śledztwa odkrywa kto jest prawdziwym sprawcą i dlaczego jest chroniony przez układ. Policjant musi zdecydować, czy wydać Roberta kolegom z policji, by ratować karierę i pozbyć się rywala do rodzinnego szczęścia, czy też ocalić czyste sumienie i pozostać uczciwym gliną. Adam staje w obronie swoich wartości i rzuca wyzwanie skorumpowanym policjantom.
Adrián pochodzi z Ameryki Łacińskiej, ale żyje i pracuje w Polsce. Gdy do firmy dołączają nowi pracownicy jego pozycja w firmie zostaje zachwiana, wypadek zmusza go do opowiedzenia się albo po stronie pracodawcy albo pracowników.
Młody dżokej Krzysiek marzy o triumfie w Wielkiej Warszawskiej. W świecie wyścigów odkrywa jednak układy i korupcję. W czasie przemian ustrojowych musi wybrać między czystą pasją a pokusą szybkiej kariery.
Introwertyczna Monia (pierwsza główna rola Magdaleny Maścianicy) jest wampirem. Zatrudnienie w domu spokojnej starości pozwala jej żywić się pobieraną w sanitarnych warunkach krwią, a kontakty międzyludzkie ogranicza do rozmów z dotkniętymi demencją seniorami. Czuje się bezpiecznie i pewnie mogłaby jeszcze tak długo funkcjonować, gdyby na jej drodze nie stanął pewien śmiertelnik – Czarek (Michał Sikorski). Chłopak jest pierwszą osobą, która odkrywa sekret Moni. W tym samym czasie w ośrodku zaczynają dziać się niepokojące rzeczy. Na ciele zmarłych pacjentów zostają znalezione ślady ugryzienia. Wychodzi na to, że w domu seniora grasuje drugi wampir. Okazuje się nim Mirek (Bartłomiej Kotschedoff), przemieniony przez Monię niedoszły samobójca. Życie wieczne oznacza dla niego prawdziwą katorgę, zwłaszcza że zabić go może tylko osoba, która go stworzyła. Mirek stawia Moni ultimatum – albo ona zabije jego, albo on rozprawi się z każdym seniorem w ośrodku. A może jednak zmieni zdanie, kiedy się przekona, jak piękne może być nocne życie?
Grupa ministrantów, rozczarowanych obojętnością Kościoła, postanawia działać na własną rękę. Zakładają podsłuch w konfesjonale, by poznać sekrety sąsiadów i wymierzać sprawiedliwość według własnych zasad. Ich misja szybko wymyka się spod kontroli.
Kiedy jej mąż trafia do więzienia, Agnieszka podejmuje walkę o bezpieczeństwo rodziny, marzenia ukochanych synów, a także o prawdziwą miłość, która niespodziewanie pojawia się w jej życiu.
Kiedy Gośka (Agata Turkot) poznaje w internecie Grześka (Tomasz Schuchardt), jest przekonana, że to w końcu Ten Jedyny. Grzesiek wariuje na jej punkcie, obsypuje kwiatami, oświadcza się w Wenecji. To musi być miłość, prawda? Ale na tym perfekcyjnym obrazku szybko zaczynają pojawiać się rysy. Wkrótce ich wspólny dom staje się dla Gośki najniebezpieczniejszym z miejsc. Smarzowski zagląda do "dobrych domów", gdzie dzieją się rzeczy, o których większość woli milczeć. "Dom dobry" to film o granicach miłości, którego nie da się zapomnieć.
Sergiusz – nastolatek z technikum – jest niezrozumiany przez rodzinę i prześladowany przez rówieśników z powodu pasji do fantastyki i gier LARP (live action role-playing). W niesamowitym świecie wyobraźni i przygód spod znaku magii i miecza jest prawdziwym herosem – męskim, dzielnym, niepokonanym. W świecie rzeczywistym – już niekoniecznie. Sytuacja komplikuje się jeszcze bardziej, kiedy w klasie chłopaka pojawia się nowa uczennica – piękna Helena, w której ten zakochuje się od pierwszego wejrzenia. Niestety dziewczyna zaczyna kolegować się z grupą popularnych uczniów. Sergiusz czuje, że w starciu ze szkolnymi trollami ma nikłe szanse na zdobycie serca Heleny. Wszystko zmienia się, gdy niespodziewanie odkrywa tajemnicę nastolatki, a do miasta przybywa sławny autor bestsellerów.
Rafał po śmierci ojca spotyka się z jego zabójcą, 21-letnim Danielem, który próbuje zacząć życie od nowa. Ich relacja wymyka się początkowym założeniom, stawiając pytania o przebaczenie, resocjalizację i granice pomocy.
"Post - tarantinowska dogma". Czarna komedia z elementami sensacji i dramatu nakręcona w estetyce lat 70 - tych. Fabuła składa się z kilku odrębnych nowel, powiązanych na zasadzie kostek domina. Czas traktowany jest dość swobodnie, choć cała akcja rozgrywa się w ciągu kilkunastu godzin. Bohaterami są ludzie niezwykli w swojej zwyczajności, którzy przeżywają niezwykłą historię. Ludzie, którzy nie mają czasu ani ochoty, mijają się na ulicy i nie oglądają się za sobą. Jest to pierwszy polski prawdziwie niezależny obraz. Niezależny finansowo, bo zrobiony za własne pieniądze oraz niezależny artystycznie. Jacek Borcuch zaczął pisać jego scenariusz rozjuszony nieporadnością polskiego kina, traktuje Kallafiorra jako manifestację miłości do kina, miłości do robienia filmów. Tytuł został zaczerpnięty z jednej z tworzących go opowieści: Mogłem wysłać swoich bohaterów na frytki albo pizzę, ale zdecydowałem, że zjedzą kalafiora, po którym znajdą się w odmiennym stanie świadomości, jeśli chcesz, żeby Bóg cię zobaczył, zjedz kalafiora. (Jacek Borcuch XL).
Rozczarowany pracą i życiem profesor anatomii romansuje ze swoją studentką, choć zdaje sobie sprawę, że w ich środowisku taka relacja nie ma żadnej przyszłości.
Sześcioletni Stefek stara się przy pomocy sztuczek doprowadzić do spotkania matki z widywanym przez niego na dworcu mężczyzną, w którym to rozpoznał ojca.
Wielowymiarowy portret jednego z najbardziej wyrazistych twórców w historii polskiej kinematografii. Życie Wojciecha Jerzego Hasa naznaczone było chwilami filmowych triumfów i osobistych tragedii. Nieznoszący kompromisów, oddany bez reszty twórczości indywidualista gotów był na największe poświęcenia, by realizować swe wizje artystyczne. Karierę zawodową przedkładał nad życie rodzinne i rolę ojca. Był twórcą osobnym, zawsze gdzieś na marginesie głównego nurtu kina, lecz udało mu się wykreować filmowe światy, które na zawsze zapisały się na kartach polskiej kinematografii.
Mężczyzna przemieszcza się pociągiem boczną i tajemniczą linią. Celem podróży jest odwiedzenie umierającego ojca. Wkrótce dociera do sanatorium, które znajduje się na skraju mitycznego lasu.
Zrealizowany w oparciu o unikalne materiały archiwalne dokument na temat Andrzeja Munka, czołowego twórcy polskiej szkoły filmowej. Opowieść o człowieku zanurzonym w historię, jego ewolucji artystycznej i towarzyszących temu emocjach.
"Pod powierzchnią" to psychologiczna podróż po współczesnej Polsce, ukazująca życie ludzi mieszkających na terenach byłych miejsc Holocaustu. Film przedstawia intymne historie bohaterów i bohaterek, w których przeszłość łączy się z codziennym doświadczeniem. Odsłaniają się niepokojące sprzeczności, z którymi mieszkańcy tych miejsc muszą się mierzyć.
W 2021 roku strefa przygraniczna między Polską a Białorusią stała się zakazaną strefą o szerokości trzech kilometrów, gdzie uchodźcy znaleźli się w brutalnej pułapce. Stali się pionkami w politycznej grze: Białoruś obiecywała swobodne przejście do Unii Europejskiej, ale w Polsce napotkali na wywózki, które zmuszały ich do powrotu na białoruską stronę. Tam znów byli zmuszani do przejścia na stronę polską – koszmarna patowa sytuacja w niegościnnym krajobrazie zdradliwych bagien.
Nawojka żyje na francuskiej, skrywając mroczny sekret – moc, która budzi się, gdy odczuwa pożądanie. Powrót jednej z mieszkanek wsi sprawia, że traci nad nią kontrolę.
Po latach spędzonych na emigracji, w zamożnym domu izraelskich pracodawców, Mila wraca do rodzinnej wsi w Polsce. Szybko odkrywa jednak, że czas wszystko zmienił.