"Łeb pełen filmów" laureatem nagrody KTR

Informacja prasowa /
https://www.filmweb.pl/news/%22%C5%81eb+pe%C5%82en+film%C3%B3w%22+laureatem+nagrody+KTR-21371
Festiwal Klubu Twórców Reklamy to jedna z najbardziej znanych w Polsce imprez branży reklamowej. Artegence wystartowała w nim już drugi raz z rzędu i zdobyła (ponownie jak rok temu) aż trzy nagrody, w tym jedną za interaktywny spot reklamowy "Łeb Pełen Filmów", promujący portal Filmweb.pl.

Prezentacja, a w zasadzie film interaktywny, stanowi część szerokiej kampanii związanej z rozszerzeniem pozycjonowania marki Filmweb, przyjęciem nowego sloganu: "Łeb pełen filmów" i opracowaniem nowej strategii komunikacji portalu - który obecnie jest najpopularniejszym portalem filmowym w Polsce. Dzięki swojej wieloznaczności slogan zarazem zachęca internautów do przyłączenia się do społeczności oraz promuje portal. Zachęca wszystkich ludzi, którzy mają "łeb" pełen filmów, aby dołączyli do społeczności tworzącej największą bazę kinematografii światowej, stworzonej na "Webie".

O tym, że Filmweb tworzony jest w dużej mierze przez swoją społeczność, świadczy "doborowa" obsada aktorska prezentacji, złożona właśnie z najbardziej aktywnych użytkowników portalu. Podczas prezentacji wcielają się oni w postacie ze świata filmu i opowiadają o swoich ulubionych miejscach w serwisie. Poza samą, bardzo ciekawą formą filmu (pomysł z zatrudnieniem i ucharakteryzowaniem najbardziej aktywnych członków społeczności Filmwebu), na uwagę zasługuje jeszcze fakt, że do tej pory to raczej strony www reklamowały filmy, a nie na odwrót. Być może pojawienie się naszej prezentacji wytyczy nowy kierunek zmian na rynkach reklamy - oczywiście nie prorokujemy upadku filmów do roli środków promocji portali www, ale raczej to, że obie formy będą pracować na siebie bardziej "równomiernie".

Spot reklamowy dostępny jest do obejrzenia pod adresem http://www.filmweb.pl/spot.html

Drugą nagrodę Artegence odebrało za grę "Xyber Mech" promującą usługi Plus GSM w kategorii telekomunikacja.

Gra Xyber Mech to świat, w którym pojedynkują się i współpracują setki Mechów - robotów sterowanych przez pilotów z wewnętrznego kokpitu. Świat Xyber Mech przenika się z naszą rzeczywistością. Nasze zwykłe miasta zostały zmienione w planety, a graczom w realnym świecie odpowiadają wielkie kroczące mechy, toczące ze sobą walki za pomocą futurystycznego uzbrojenia (mechanizm walk w całości opiera się na krótkich wiadomościach tekstowych SMS). Każda zmiana położenia gracza w świecie rzeczywistym odpowiada przemieszczaniu się jego mecha w świecie wirtualnym.

Poszczególne elementy projektu można oglądać pod adresem http://www.artegence.pl/ktr/xybermech/

Trzecią nagrodę Artegence otrzymało za zgłoszonę w kategorii "Multimedia" interaktywne, Tyskie Muzem browarnictwa.

Dużą część projektu można oglądać pod adresem http://www.artegence.pl/ktr/tychy/