"Barwy szczęścia" TVP2 w pierwszym tygodniu emisji w nowym czasie antenowym oglądało średnio 3,6 mln widzów. Pokazywany równolegle soap TVN
"Na Wspólnej" śledziło 2,8 mln osób. Szans konkurencji w nowym paśmie nie dał serial "M jak miłość".
"Barwy szczęścia" między 1 a 4 września zapewniły Dwójce 26,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym, dając kanałowi pozycję lidera rynku w paśmie 20.05 - 20.40, wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Druga pozycja przypadła telewizji TVN, która emitując serial
"Na Wspólnej" miała 20,36 proc. udziału w rynku (TVN przeniosła produkcję z 20.55, aby uniknąć konfrontacji z "M jak miłość"). Trzecią lokatę z udziałem w rynku na poziomie 18,23 proc. zajęła TVP1.
Serial TVP2 miał lepszą widownię w dni, w które poprzedzał
"M jak miłość" (poniedziałek, wtorek). Soap TVN wyprzedził
"Barwy szczęścia" tylko raz - 4 września.
Serial
"M jak miłość" o nowej porze emisji w pierwszym tygodniu września śledziło średnio 7,78 mln osób, zapewniając Dwójce 51,45 proc. udziału w rynku i pozycję lidera rynku. Druga pozycja z blisko 14 procentowym udziałem w rynku przypadła Polsatowi, zaś trzecia stacji TVN - 11,53 proc.
W pierwszym tygodniu września na antenie zadebiutowały też nowe odcinki docu-crime
"W11- wydział śledczy". Format w nowym paśmie śledziło 2,75 mln osób, dając stacji 18,97 proc. udziału w rynku. Podczas emisji produkcji TVN była stacją drugiego wyboru.
Między 1 a 4 września liderem całego pasma 20.00 - 21.30 była TVP2, którą oglądało średnio 4,07 mln osób. Druga pozycja z 2,62 mln osób widzów przypadła TVN. Trzecia zaś Jedynce, którą wybrało 2,46 mln osób.