"Pitbull" pogryziony przez konkurencję

Wirtualnemedia.pl /
https://www.filmweb.pl/news/%22Pitbull%22+pogryziony+przez+konkurencj%C4%99-44116
Trzecia seria emitowanego w Dwójce serialu sensacyjnego "Pitbull" miała mniej widzów niż programy emitowane w tym samym czasie przez konkurencyjne stacje. Na reklamach nadawanych wokół produkcji stacja cennikowo zarobiła 2,23 mln zł.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność trzeciego sezonu "Pitbulla" wyniosła 1,71 mln widzów. Udział TVP 2 w czasie emisji serialu ukształtował się na poziomie 11,15 proc. w grupie 4+ i 10,64 proc. w grupie 16-49.
W czasie nadawania "Pitbulla" (niedziele 21.10, od czerwca 20.10) Dwójka była dopiero na czwartym miejscu pod względem gromadzonej widowni. Liderem była stacja TVN, nadająca w tym paśmie m.in. "Taniec z gwiazdami", "Teraz albo nigdy!" i filmy fabularne - pozycje te oglądało 4,08 mln widzów. Dalej uplasowały się: Polsat ("CSI: Kryminalne Zagadki Miami" i mecze Euro 2008; 3,16 mln) i TVP 1 (gł. "Ranczo" i jego kulisy, filmy; 1,71 mln).
Serial oglądali najchętniej mężczyźni, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.
TVP 2 z reklam emitowanych przy trzecim sezonie "Pitbulla" zarobiła w sumie 2,23 mln zł. (dane cennikowe netto bez rabatów).

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones