Trzecia seria emitowanego w TVP 1
"Rancza" miała prawie taką samą oglądalność jak nadawana rok temu druga seria produkcji. W paśmie emisji serialu Jedynka była zdecydowanym liderem, dystansując konkurencyjne stacje. Na reklamach stacja zarobiła 12 mln zł.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność trzeciego sezonu
"Rancza" wyniosła 6,9 mln zł widzów. Udział TVP 1 w czasie emisji serialu ukształtował się na poziomie 41,63 proc. w grupie 4+ i 33,44 proc. w grupie 16-49.
Są to wyniki zbliżone do tych, jakie miała emitowana rok temu druga seria produkcji. Oglądało ją średnio 6,88 mln osób przy udziałach wynoszącym odpowiednio 40,95 proc. i 34,38 proc. Znacznie mniejsza popularnością cieszyła się natomiast nadawana dwa lata temu pierwsza seria
"Rancza" - miała ona 4,72 mln widzów, 27,40 proc. udziału w 4+ i 25,99 proc. w 16-49.
W porze nadawania
"Rancza" (niedziele 20.20 - 21.10) Jedynka była zdecydowanym liderem pod względem gromadzonej widowni. Znajdująca się pozycji wicelidera telewizja TVN, nadająca w tym paśmie "Taniec z gwiazdami" (raz pokazano film), miała prawie 2 mln widzów mniej (3,95 mln). Dalej uplasowały się: Polsat (2,47 mln;
"CSI: Kryminalne Zagadki Miami") i TVP 2 (1,10 mln; głównie "Podróże z żartem" i
"Gorycz tropików").
W przyszłorocznym wiosennym sezonie Jedynka planuje wyemitować czwartą serię
"Rancza". Zdjęcia do nowych odcinków mają ruszyć latem.