"To nie jest kraj dla starych ludzi" z najlepszą kampanią marketingową

Yahoo / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/%22To+nie+jest+kraj+dla+starych+ludzi%22+z+najlepsz%C4%85+kampani%C4%85+marketingow%C4%85-43827
W piątek wręczono sponsorowane przez dziennik "The Hollywood Reporter" nagrody Key Art. Przyznaje się je za najlepsze plakaty, zwiastuny oraz zabiegi marketingowe w świecie filmu.
"To nie jest kraj dla starych ludzi" otrzymał statuetki za najlepszą kampanię, zwiastun oraz grafiki. Wśród innych zwycięzców znaleźli się również m.in. "Simpsonowie. Wersja kinowa" (strona internetowa) oraz "300" (spoty telewizyjne).
Judd Apatow otrzymał nagrodę Visionary za marketingową kreatywność, która inspiruje świat kina.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones