Cztery pierwsze odcinki trzeciej edycji show "Gwiazdy tańczą na lodzie" zobaczyło średnio 3,18 mln widzów. Wynik ten dał Dwójce, emitującej format, pozycję wicelidera rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Program "Gwiazdy tańczą na lodzie" zapewnia telewizyjnej "Dwójce" 22,32 proc. udziału w rynku. Nieco większy udział w paśmie emisji show ma TVN, pokazująca filmy fabularne (3,37 mln widzów, 23,69 proc. udziału w rynku). Trzecia z 2,6 mln widzów i 18,19 proc. udziału w rynku jest Jedynka. Najsłabiej radzi sobie telewizja Polsat (1,66 mln widzów, 11,67 proc. - "Fabryka gwiazd" i filmy fabularne).
Przed rokiem TVP2 emitowała w tym paśmie pierwszą edycję formatu. Cztery początkowe odcinki zgromadziły 4,08 mln widzów (26,16 proc.)