Wystartowała pierwsza w historii globalna kampania reklamowa ING wspierająca sponsoring zespołu ING Renault F1. W jedynej lokalnej wersji spotu, przygotowanej na rynek polski, wziął udział
Marek Kondrat.
Kampania rozpoczęła się trzy dni przed pierwszym wyścigiem Grand Prix w Australii, którego ING została sponsorem tytularnym. Ma ona potrwać do 21 października, do ostatniego wyścigu w sezonie, w Brazylii. Kampania koncentruje się na podobieństwach bankowej, ubezpieczeniowej i finansowej działalności ING do aktywności zespołu startującego w wyścigach F1. W obu przypadkach za sukcesem jednostki stoi zespół wspierających ją profesjonalistów.
15- i 45-sekundowe spoty telewizyjne pojawią się w czasie weekendów Grand Prix w stacjach transmitujących wyścigi i w mediach o zasięgu międzynarodowym. Na polski rynek przygotowano specjalną wersję spotu, w którym udział wziął
Marek Kondrat. Kampania będzie też obecna w najważniejszych globalnych publikacjach biznesowych, portalach i stronach poświęconych F1.