Emitowana w brytyjskiej telewizji reklama internetowego dostawcy Sky, w której zagrał
Bruce Willis, została zakazana ze względu na wprowadzanie odbiorców w błąd.
W reklamowym filmiku
Willis narzeka na tempo internetu, jakie oferuje mu jego obecny dostawca internetu. Aktor dostaje jednak radę od pewnej kobiety, sugerującej mu, by spróbował oferty Sky, w której nie ma żadnych limitów.
Narracja z offu wyjaśnia, że usługa kosztuje 7.50 funta miesięcznie, ale wyświetlający się na ekranie tekst głosi, że oferta dotyczy tylko osób, które są już klientami Sky TV.
Zajmująca się regulowaniem zawartości materiałów reklamowych organizacja Advertising Standards Authority uznała, że przekaz spotu nie jest wystarczająco jasny. Reklama nie wyjaśniła bowiem, jak bardzo klient musi się zaangażować, by uzyskać usługę za wspomniane 7.50. Co więcej, tekst informujący o cenie wyświetlany był zaledwie przez 15 sekund materiału.