Spece od marketingu nagradzają "Mrocznego rycerza"

The Hollywood Reporter / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/Spece+od+marketingu+nagradzaj%C4%85+%22Mrocznego+rycerza%22-52214
W piątek branżowa gazeta "The Hollywood Reporter" przyznała po raz kolejny nagrody Key Art, którymi wyróżnia się najbardziej udane zabiegi promocyjne w świecie kina. Niekwestionowanym zwycięzcą okazał się w tym roku "Mroczny rycerz", zgarniając osiem statuetek.

Film Christophera Nolana doceniono m.in. za plakat kinowy, spot telewizyjny i reklamę wydania DVD. Siedem statuetek zdobył z kolei "WALL.E", w tym za najładniejsze opakowanie płyty DVD i Blu-ray. Za najlepszy zwiastun kinowy uznano trailer "Iron Mana", zaś najciekawszą stronę internetową posiadały "Kroniki Spiderwick".

Nagrodę honorową otrzymał twórca trylogii "Martwe zło" i "Spider-Man" Sam Raimi.