Sensacyjny serial
"Odwróceni" miał nieco gorsze wyniki oglądalności niż piątkowe pasmo TVN rok temu, ale poprawił za to udziały stacji w komercyjnej grupie docelowej.
Średnio 2,64 mln widzów oglądało emitowany w TVN od 16 marca do 8 kwietnia w piątki o 20.00 serial
"Odwróceni" ? wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl
Udziały produkcji w rynku telewizyjnym wyniosły 19,36 proc. w grupie wszystkich widzów, zaś wyższe były wśród osób z grupy wiekowej 16-49 lat, gdzie ukształtowały się na poziomie 21,79 proc.
Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek (3,89 mln osób), najmniej - ostatni (1,73 mln). Premierowy epizod miał także najwyższe udziały w rynku (24,5 proc.), z kolei ostatni odcinek mimo słabej widowni ogółem osiągnął najlepsze udziały w grupie docelowej (25,67 proc.)
W czasie emisji
"Odwróconych" TVN była dopiero trzecią stacją pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Najwięcej widzów w tym paśmie miała publiczna Jedynka, którą oglądało 3,59 mln osób (stacja emitowała "Sport", "Pogodę" i filmy fabularne). Na drugim miejscu był Polsat (2,73 mln, głównie filmy fabularne). Za TVN znalazła się jedynie Dwójka (1,94 mln, "Wielki poker").
Serial
"Odwróceni" miał minimalnie niższą oglądalność niż pasmo 20.00 ? 21.00 w TVN rok temu, gdy oglądało je 2,8 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 19,87 proc. Stacji udało się jednak poprawić o ponad 5,6 proc. wyniki w grupie wiekowej 16 ? 49 lat, gdzie udziały rok temu wynosiły 16,17 proc., a teraz ? 21,79 proc.
Na reklamach nadawanych wokół serialu TVN zarobił w sumie 17,56 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Perypetie bohaterów sensacyjnej produkcji śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku 30 ? 39 lat i powyżej 45 roku życia oraz mieszkańcy miast.
Serial
"Odwróceni" prawdopodobnie będzie kontynuowany. Szczegóły nie są jednak na razie znane.