Tańczący celebryci wciąż nie do pokonania

Wirtualnemedia.pl /
https://www.filmweb.pl/news/Ta%C5%84cz%C4%85cy+celebryci+wci%C4%85%C5%BC+nie+do+pokonania-45796
'Sport', 'Taniec z gwiazdami' oraz 'Wiadomości' cieszyły się w miniony weekend największym zainteresowaniem widzów. Niską widownię miał debiutujący na antenie format 'Fort Boyard'.

Pierwszy odcinek ósmej edycji "Tańca z gwiazdami" oglądało średnio 4,3 mln widzów. TVN podczas emisji programu miała 29,03 proc. udziału w rynku, wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Dzień wcześniej na antenie zadebiutowała czwarta edycja show Polsatu "Jak Oni śpiewają". W pierwszą sobotę września format zainteresował 2,9 mln widzów (24,90 proc. udziału w rynku).

Wysoką widownię miała także taneczna Eurowizja emitowana przez Dwójkę. Konkurs śledziło średnio 3,27 mln widzów (28,23 proc). Ostatnia cześć imprezy, podczas której ogłoszono zwycięstwo polskiej pary, zainteresowała jednak aż 4,47 mln osób (42,27 proc. udziału).

Na wysokiej dziewiątej pozycji wśród hitów weekendu zadebiutował serial "Rzym", ocenzurowaną wersję produkcji oglądało w Jedynce 3,44 mln osób (26,81 proc. udziału). W TOP 20 znalazły się także inne zagraniczne produkcje takie jak : "Seks kasa i kłopoty" (TVP1, 3,3 mln widzów), "CSI - Kryminalne zagadki Miami" (Polsat, 2,87 mln widzów) oraz pierwszy odcinek trzeciej serii "Skazanego na śmierć" (Polsat, 2,73 mln widzów).

Wśród najchętniej oglądanych propozycji weekendu zabrakło między innymi reality-show "Fort Boyard", pierwszy odcinek programu zobaczyło 1,77 mln widzów, zapewniając Dwójce 15,96 proc. udziału w rynku. Nieco lepiej w trudnym paśmie poradził sobie serial "Czas honoru", który zobaczyło 2,41 mln osób (16,24 proc. udziału w rynku). Przeciętne wyniki zanotowały także dwa pierwsze odcinki "Rankingu gwiazd" Polsatu. Format dał stacji odpowiednio 15,80 proc. i 13,04 proc. udziału w telewizyjnym rynku (sobota, niedziela 19.30). W komunikacie prasowym nadawca chwali się jednak, że wyniki oglądalności jakie osiągnął mini-show pomiędzy 19.30 a 20.00 były lepsze od dotychczasowych średnich tego pasma w tym roku.

Najwyższy udział w rynku podczas weekendu miała TVP1 - średnio 21,46 proc. Na drugiej pozycji znalazła się Dwójka z 17,62 proc. udziału. Trzecia lokata przypadła TVN, która miała średnio 16,06 proc. udziału.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones