HBO startuje z wiosenną kampanią promocyjną, wiosenne hity HBO promowane są w telewizji, prasie, na billboardach i w internecie, częścią kampanii jest możliwość oglądnia odkodowanego HBO w wybranych telewizjach kablowych na terenie całej Polski.
Kampania telewizyjna obejmuje TVN24, AXN, MTV, National Geographic, Discovery, CNN oraz Animal Planet, a także kanały lokalne i planszowe telewizji kablowych. Akcję wspierają działania outdoorowe i BTL-owe (billboardy, plakaty, ulotki). Kampania internetowa na stronach internetowych telewizji kablowych wsparta zostanie działaniami na portalach ogólnopolskich. Kampania potrwa od końca marca do końca maja.
Częścią kampanii jest możliwość oglądania odkodowanego HBO, czyli tzw. Otwarte okno w dniach 1-3 kwietnia 2005 r. Odkodowane HBO będzie można oglądać w wybranych telewizjach kablowych: Antserwis Wałcz, Asta-Net Piła, Autocom Kraków, Elpos Białystok, Elsat Ruda Śląska, Multimedia, Redsat1, TOYA, TKS Świdnik, TKP Poznań, TKK Koszalin, TVK3, TV SAT 364, TVK Inowrocław, Vectra, w Śląskiej Telewizji Kablowej oraz Zielonogórskiej Telewizji Przewodowej.