Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Kinoteka
Warszawa, Plac Defilad 1
Repertuar dla kina Kinoteka jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Nieśmiały Koszmarek musi chronić zaprzyjaźnione potwory przed uprzedzeniami mieszkańców pobliskiego miasteczka oraz przed dyrektorem cyrku poszukującym nowej "gwiazdy".
Rodzina spotyka się na prowincji na chrzciny. Wanda i Tadeusz organizują uroczystość, Małgorzata przybywa z przyjaciółką, a były mąż Andrzej wraca z Australii z nowym towarzystwem.
Portret literackiej ikony XX wieku, której życie i twórczość wciąż inspirują i poruszają kolejne pokolenia. Agnieszka Holland podąża śladami Franza Kafki, budując z najważniejszych momentów jego życia niezwykłą mozaikę.
Mistrz mieszanych sztuk walki Mark Kerr musi poradzić sobie z wewnętrznymi demonami i małżeńskim kryzysem, by być gotowym do walki o najważniejsze trofeum w karierze.
Monia, introwertyczna wampirzyca, żyje spokojnie w domu seniora, aż odkrywa ją Czarek. Gdy pojawia się drugi wampir – przemieniony przez nią Mirek – Monia staje przed wyborem: zabić go, by chronić pensjonariuszy, czy pozwolić, by nocne życie pokazało mu swoje piękno.
Porzucony przez żonę Carey zwraca się po radę do zaprzyjaźnionego małżeństwa, które żyje w otwartym związku, co wywołuje katastrofalne skutki dla całej czwórki.
Rok 1944, górska wioska Vermiglio. Życie rodziny nauczyciela zmienia się bezpowrotnie, gdy pojawia się Pietro – dezerter uciekający przed frontem, którego obecność wprowadza niepokój i budzi nowe emocje.
Historia złodzieja, szulera i chuligana, który, by uniknąć więzienia, udaje niepoczytalność. Trafia do szpitala dla umysłowo chorych, gdzie twardą ręką rządzi siostra Ratched.
Maria zaczyna romans z Sigmundem, który szybko staje się poważnym związkiem. W codzienności patchworkowej rodziny narastają emocje, niewyrażone uczucia i sprzeczne potrzeby, aż w końcu dochodzi do emocjonalnej eksplozji.
Za fasadą perfekcyjnego związku kryją się napięcia i dawne żale, które eksplodują w chwili, gdy ambicje męża legną w gruzach, a droga zawodowa żony nabiera blasku.
Kiedy Mary zostaje uwikłana w publiczny skandal, a rodzina mierzy się z kłopotami finansowymi, stają wobec widma społecznej kompromitacji. Crawley'owie muszą pogodzić się ze zmianami i pozwolić, by to następne pokolenie poprowadziło Downton Abbey w przyszłość.
24 lutego 2022 roku, w dniu inwazji, ukraińskie muzea znalazły się w zagrożeniu. Ochotnicy ryzykują życie, by chronić sztukę i dziedzictwo kulturowe kraju. Film pokazuje heroiczną walkę o ocalenie tożsamości Ukrainy.
Maćka, młodego AK-owca, ogarniają wątpliwości co do sensu prowadzenia dalszej walki zbrojnej, tym razem przeciw komunistom. Zabicie sekretarza PPR, Szczuki, jest ostatnim zadaniem, które ma wykonać.
Milton, zdolny student chemii, ucieka z ośrodka odwykowego dla narkomanów wraz z tajemniczą, atrakcyjną i złą Skyler. Dziewczyna namawia go do produkcji amfetaminy i zabiera do opuszczonego domku w środku lasu, gdzie czeka Russell, jej niebezpieczny i narwany chłopak. Gdy sytuacja robi się coraz bardziej napięta, Milton w obronie własnej morduje Russella a ciało zakopuje. Gdy budzi się następnego dnia, psychopatyczny chłopak żyje a poranek zaczyna się dokładnie tak samo jak poprzedni i wszyscy wpadają w niekończący się, paranoiczny trip w stylu „Dnia świstaka”.
Sierżant Harry Griswald to wiecznie zarośnięty nowojorski gliniarz, któremu brak ogłady, wyprasowanych garniturów i adresu fryzjera. Marzy o randce z atrakcyjną koleżanką z pracy, a jego życie jest raczej nudne i pozbawione iskry - podobnie jak narracja, którą snuje zza kadru wzorem klasycznych detektywów. Pewnego dnia jego życie się jednak zmienia. W trakcie spektaklu w Teatrze Kabuki, tradycyjnym teatrze japońskim, Griswald odpiera atak brutalnych morderców aktorów Kabuki. Jeden z umierających artystów poprzez pocałunek przekazuje sierżantowi Griswaldowi mistyczne moce. Przeciętny gliniarz zamienia się w superbohatera w tradycyjnym makijażu - Sierżanta Kabukimana - i nabiera apetytu na japońską kuchnię: smakują mu surowe ryby, a w walce zaczyna śpiewać arie. I to całkiem nieźle. Czy uzbrojony w nową moc i śmiercionośne pałeczki pokona zło i pomści aktorów Kabuki?
Pracownica supermarketu i uzależniony od alkoholu robotnik poznają się przypadkowo pewnej nocy. Wbrew wszelkim przeciwnościom i nieporozumieniom starają się zbudować związek.
Samotna grabarka zakochuje się bez pamięci, lecz po nagłej stracie ukochanego popada w obsesję i rozpoczyna makabryczne eksperymenty, by przywrócić go do życia.
March opłakuje żonę Nat, która odrodziła się jako duch w odkurzaczu. Próbuje przekonać rodzinę do swojej miłości i oczyścić fabrykę z innych błąkających się dusz.
Kiedy 10 lat temu Brodie powstrzymał heavymetalową apokalipsę, spodziewał się, że jego życie nabierze rozpędu. Tymczasem, jest na zasiłku, zostawiła go ukochana Medina, wciąż nie umie grać na gitarze i nadal liczy na przełom w swojej dyskusyjnej karierze muzyka metalowego. Pewnego dnia budzi się w swoich wymiocinach, podpada urzędnikowi od przyznawania zapomóg finansowych, a światowe sceny metalowe wydają się bardziej odległe niż kiedykolwiek wcześniej. Co postanawia zrobić Brodie? To, co każdy metalhead na zakręcie życiowym. Przy pomocy demonicznej księgi, wzorem Asha Williamsa, wskrzesza zmarłych kumpli (z pierwszej części "Deathgasm") i chce z ich pomocą wygrać festiwal metalowy. Jeśli przy okazji odzyska dziewczynę, tym lepiej. Problem w tym, że ożywione ziomki, Zakk i Dion, niby wrócili do życia, ale gubią kawałki ciała po całej Nowej Zelandii. I to wciąż nie jest najgorsze. Największym wyzwaniem jest powstrzymanie ich przed zjadaniem przypadkowych przechodniów.
Pechowa aktorka zostaje zaproszona do niezwykle olśniewającego świata Zoe Shannon, dyrektor generalnej firmy wellness. Kiedy klienci spółki zaczynają znikać, kobieta zdaje sobie sprawę, że skrywany jest tam potworny sekret.
Vincent pracuje na nocnej zmianie przy budowie nowej dzielnicy. Kiedy jeden z pracowników znika, mężczyzna zaczyna podejrzewać, że jego przełożeni starają się zatuszować wypadek.
Zaczynamy w gabinecie terapeutki. Joey - kobieta od urodzenia na życiowym zakręcie, uzbrojona w zaburzenia obsesyjno-kompulsywne, liczne traumy z dzieciństwa i pragnienie miłości - zwierza się psycholożce z szybkiego numerka z seksownym kosmitą. Jego dotyk gwarantuje nieziemskie uniesienia i jest uzależniający jak heroina. W dodatku w dresie wygląda równie zabójczo jak bez dresu, a z wyglądu przypomina nieco pewnego cieślę z Nazaretu. Trudno mu się oprzeć, o czym przekonuje się nie tylko Joey, ale i jej najlepszy przyjaciel gej, Craig, z którym mieszka w toksycznej symbiozie i pajęczynie wzajemnych manipulacji. Kiedy hydrauliczna apokalipsa zmusza ich do wyprowadzki, gdzież indziej mogą przeczekać remont, jeśli nie w rezydencji kosmity? Długie sesje kosmicznego seksu leczą ich lęki, ale jest pewien haczyk: kosmita jest narcyzem najpodlejszej konduity. I prawdopodobnie chce zniszczyć świat - choć otumanieni seksem Joey i Craig niespecjalnie zawracają sobie tym głowę.
Współczesna Algieria. Szanowany raqi (muzułmański egzorcysta) zaczyna zmagać się ze starczym otępieniem. W czasie egzorcyzmów zapomina wypędzających demony formuł, czasami nie wie, gdzie jest, a także coraz częściej, kim jest. Postępująca demencja martwi jego adepta, który zaczyna się obawiać, że zdziecinnienie mistrza ułatwi triumf demonicznego zła. Ta historia przeplata się z życiem Ahmeda, który w 1993 r. - z obandażowaną twarzą - wychodzi ze szpitala po wypadku samochodowym. Mężczyzna nie pamięta kim jest i musi polegać na tym, że podpowiedzą mu inni. Własny syn go nie poznaje i odczuwa przed nim lęk, a Ahmed zaczyna bać się samego siebie. Co doprowadziło do wypadku? I czy Ahmed jest w tej opowieści pozytywnym bohaterem?
Dani robi wszystko, aby utrzymać się na powierzchni. Właśnie kończy liceum, pracuje w fast foodzie, dokłada się do budżetu domowego i marzy o studiach. Ciężka praca zapewniła jej stypendium na prestiżowej uczelni, a teraz zakochuje się w chłopaku z sąsiedztwa, który - podobnie jak ona - próbuje nie dać się wciągnąć w beznadziejną rzeczywistość prowincjonalnego amerykańskiego miasteczka. Ale w kilka minut życie Dani zamienia się w koszmar. Po przypadkowej szarpaninie pod sklepem zgarnia ją policja. Dani ma wybór: albo doprowadzi gliniarzy do miejscowych handlarzy narkotyków i zdradzi swoich rówieśników, albo może zapomnieć o stypendium i obiecującej przyszłości. Gra toczy się o wysoką stawkę. Zastraszana, zdesperowana i na granicy załamania nerwowego, Dani dorasta w przyspieszonym tempie. Czy będzie umiała ze sobą żyć, kiedy ta ponura historia dojdzie do finału?
Homer nie widzi świata poza Dianą i zrobi dla ukochanej żony wszystko. Dlatego wiezie ją do eksperymentalnego ośrodka rehabilitacyjnego, położonego na odludziu i niebezpiecznie przypominającego Overlook Hotel ze "Lśnienia". Diana niedawno wybudziła się ze śpiączki po wypadku i niewiele pamięta. Nie potrafi sobie też przypomnieć, by wyraziła zgodę na kurację, ale mąż zapewnia ją, że właśnie tak było. Po co miałby kłamać? Na miejscu okazuje się, że metody leczenia trochę za bardzo przypominają tortury z "Mechanicznej pomarańczy", wnętrze ośrodka przywodzi na myśl senny koszmar, a Diana zaczyna wierzyć, że nikomu nie powinna ufać, zwłaszcza swojemu mężowi. I sobie.
Kiedy John Boorman, reżyser legendarnego "Uwolnienia", zgodził się zrealizować sequel jednego z najbardziej kasowych filmów wszech czasów, nie przypuszczał, że nowy projekt nie tylko niemal go zabije, ale też prawie zniszczy jego karierę. Jako reżyser "Egzorcysty II" miał przynieść wytwórni Warner Bros. kolejne miliony dolarów, przerazić widzów jeszcze bardziej niż oryginał, stać się autorem ich koszmarów i zapisać się na stałe w historii kina. Ostatecznie jednak zamiast przerażenia wzbudził w widzach wściekłość i owszem, stał się koszmarem, ale dla producentów. W historii kinematografii zapisał się jako twórca jednej z największych klap w dziejach kina - filmu tak złego, że widzowie domagali się zwrotu pieniędzy za bilety, a właściciele kin naciskali na zmianę prawa. Czy słusznie?
Studentka muzyki Mickey od lat choruje na raka. Kiedy choroba wchodzi w kolejne, niedające nadziei stadium, Mickey postanawia w desperacji zwrócić się ku magii. Wraz ze sceptycznym ojcem jedzie do leśnej głuszy, by oddać się w ręce prastarej wiedźmy. Ta obiecuje pomoc, ale będzie miała ona swoją cenę. Przy okazji czarownica spróbuje załatwić swoje własne porachunki ze światem, a jej altruizm nabierze sensu. Podobnie jak obecność rojów much, które podążają za nią krok w krok.
Samolot, którym leci cały przekrój amerykańskiego społeczeństwa, rozbija się w dżungli. Z powykręcanych zwłok i części ciała powoli wstają ci, którzy przeżyli. Szybko okazuje się, że to dopiero początek ich gehenny: samolot spadł na odciętą od cywilizacji wyspę, którą trzęsą neonaziści. Przewodzi im maniakalny, jasnooki blondyn z groteskowym niemieckim akcentem, a neonaziści kontynuują eksperymenty w duchu hitlerowskim. Rozbitkom pozostaje jedynie stawianie krwawego oporu. Jeśli w trakcie odsłoniętych zostanie kilka biustów i nakręconych parę scen erotycznych - trudno. To poświęcenie, na jakie są gotowi.
Dunn zawodowo ściąga długi - i kiepsko wybrał profesję. Ma za dobre serce. Ludziom poturbowanym przez życie najchętniej by odpuścił, a troglodytom grożącym mu przez słuchawkę uszczerbkiem na zdrowiu odpowiada uprzejmie i taktownie. Pogrążony w rutynie, marzy o czymś więcej, ale sam nie wie, o czym. Z sąsiadem trawionym przez raka, sarkastycznym panem Bobshankiem, łączy go szorstka przyjaźń. Kiedy w pobliskiej pralni, w jednej z pralek automatycznych, otwiera się portal do piekła, Dunn przyjmuje to z zadziwiającym spokojem. A gdy wysłannik piekieł oferuje mu pewien układ, spokojny windykator postanawia z propozycji skorzystać.
Wampirzyce też nie mają łatwego życia. Reprezentują mniejszość? Reprezentują. Bywają nierozumiane? Owszem. Muszą się borykać z uprzedzeniami? Od zarania dziejów. Bohaterki "Ciszy", krwiopijczynie w kryzach i w kryzysie poznajemy w głębokim średniowieczu, kiedy po Europie hula czarna śmierć. Krew ludzi nie nadaje się do picia, w dodatku jedna z sióstr przeżywa rozterki miłosne, a cała ta siostrzana banda usiłuje jeszcze rozwikłać trapiące ludzkość problemy. Przynajmniej teoretycznie, w czasie rozmów. Mijają wieki, a dylematy pozostają te same. Ludzie nadal nie potrafią być szczęśliwi, choć gonią za szczęściem, a na świat spadają kolejne plagi.
Clay jest w dołku. Nie wie, jak uporać się ze zdradą ukochanej żony, rutyna pracy w biznesie też daje o sobie znać, a w dodatku nieprzerwanie zmaga się z problemami tożsamościowymi. Jest - jak sam mówi - "zbyt czarny dla białych i zbyt biały dla czarnych". Poznajemy go, gdy na kozetce terapeuty małżeńskiego znów wybiera duszenie emocji w sobie. Terapeuta ma dla niego propozycję: niech przeczyta sztukę teatralną "The Dutchman" z 1964 r., odnajdzie w niej siebie i odpowiedzi na trapiące go pytania. Clay zbywa tę propozycję uśmieszkiem politowania - spieszy się na kolejne spotkanie. W nowojorskim metrze przysiada się do niego wysoka, piękna i rudowłosa Lula. Kobieta pewna siebie, bezpruderyjna i ze złymi intencjami. Zaczyna się szybki zjazd do piekielnych czeluści, przy którym perypetie Michaela Douglasa z "Fatalnego zauroczenia" to żucie gumy Turbo w czasie wakacji u babci.
Luna Vachon urodziła się w legendarnej dynastii kanadyjskich wrestlerów. Jako nastolatka, w latach 70., wiedziała już, że chce bić się na ringu. Ale nie chciała być zawodniczką gorszej kategorii - jedną z tych, których pojedynki amerykańscy widzowie oglądali tuż przed przerwą na reklamy - ani jedną z kobiet, które walczyły na ringu, gdy widzowie robili przerwę na prażenie popcornu, nim między liny wejdą prawdziwi mężczyźni. Luna Vachon chciała stanąć w jednym szeregu z legendami. I stanęła. Jej spektakularna kariera trwała 22 lata: biła się dla WWF, AWA, WCW – wszystkich liter alfabetu. Jej sceniczna persona przerażała przeciwniczki i nie miała nic wspólnego z kobiecością. Z głosem delikatnym niczym skrobanie pazurami o tablicę, nastroszoną punkową fryzurą i tatuażami na twarzy, przypominała komiksowy czarny charakter. Jaka była w domowym zaciszu, kiedy gasły światła stadionu, a ona zmywała ciężki makijaż? Dokument "Lunatic. Historia Luny Vachon" to opowieść o kobiecie przerysowanej w życiu zawodowym i prywatnym. Film Kate Kroll, zrealizowany z pomocą przyjaciół, współpracowników i rodziny słynnej wrestlerki, pozwala lepiej zrozumieć fenomen amerykańskiego wrestlingu, wkurzyć się na jego wieloletnią niedostępność dla zawodniczek i poznać legendę, jaką bez wątpienia wciąż jest.
Rose to młoda aktorka, która wciąż czeka na przełom w karierze. Właśnie dostała szansę - ma zagrać obiecującą rolę, ale musi w kilka dni zrzucić 1,5 kilograma. Problem w tym, że właśnie dowiaduje się o ciąży. Jest zszokowana: operacja ginekologiczna z dzieciństwa pozostawiła w niej nie tylko traumę, ale i przekonanie, że jest bezpłodna. W dodatku ojcem dziecka jest Travis - również aktor, i to na tyle dobry, że Rose uwierzyła, iż jest w niej zakochany. Travis ma jednak toksyczną relację z matką, która kontroluje każdy etap jego życia. Rose postanawia więc sama umówić się na aborcję. W rezultacie trafia do dziwnego pastelowego motelu z regulaminem jak z innego wymiaru i przestrzeniami niczym z sennego koszmaru. Tam będzie musiała skonfrontować się ze swoimi traumami.
Pozbawiony celu i zatruty korporacyjnym złem, Toxic Avenger zostaje zwrócony przeciwko Tromaville. Teraz, w tej ostatecznej wersji części II i III, musi zmierzyć się z potworem, w którego się przeobraził, zanim jego miasto - i dusza - zostaną utracone na zawsze.