Sean Connery nie był dobrym bondem , jak sam mówił nie lubił wcielać sie w role 007 , postać w tym filmie Oddjob rewelacja , no i cipcia obfita
Nie chodzi o to że się czepiam,ponieważ uwielbiam Bondy, kojarzycie tą
scenę jak się bije w tamtym pokoju? Dostał w dekiel krzesłem (zresztą się
rozleciało na jego dyńce) zamroczyło go na 3 sek.i dalej się biją. Fajnie
że.
Scena w której grają w golfa to mistrzostwo świata . Duży wkład w ten film włożyli odtwórcy ról: Goldfingera oraz Oddjoba - dla mnie na równi z buźką szkoda że jego rola w tej serii skończyła się na tej części :( .
http://www.ew.com/gallery/james-bond-ranking-23-movies/578795_1-goldfinger-1964
zaraz za nim Pozdrowienia z Rosji
najgorsze wg tego rankingu - moonraker, śmierć nadejdzie jutro, świat to za mało i quantum of solace - i z tym też trudno się nie zgodzić, bo były do dupy
Sprzedaję swoją kolekcje filmów o agencie 007. Zainteresowanych proszę o kontakt. :D
http://allegro.pl/kolekcja-james-bond-i5141928448.html
1.Goldfinger
2.Żyję się tylko dwa razy
3.Moonraker
4.Diamenty są wieczne
5.Zabójczy widok
6.Dr.No
7.W tajnej służbie jej królewskiej mości
8.Szpieg który mnie kochał
9.Pozdrowienia z Rosji
10.Żyj i pozwól umrzeć
11.Operacja Piorun
12.Tylko dla Twoich Oczu
13.Człowiek ze złotym...
Dlaczego w opisie napisano, że Pussy to lesbijka? Niczego takiego się nie dopatrzyłam. Zwłaszcza, że w końcu daje się uwieść Bondowi.
1.Casino Royale
2.Goldfinger
3.Pozdrowienia z Rosji
4.Dr No
5.GoldenEye
6.Szpieg, który mnie kochał
7.Operacja 'Piorun'
8.Żyje sie tylko dwa razy
9.Żyj i pozwól umrzeć
10.Tylko dla twoich oczu
11.W tajnej sluzbie Jej królewskiej mości
12.007 Quantum of Solace
13.W obliczu śmierci
14.Diamenty są wieczne
15.Człowiek ze...
ale nie podobała mi sie scena z usypiaczem, była taka naiwna ale statysci dobrze padali na ziemie no i ten kapelusznik :)
...to chyba najbardziej klasyczny film z serii. Genialny Sean Connery. No i te dialogi - "Rzeczywiście
spotkał się z prasą", "Wysiadły mu bezpieczniki", "Chyba rozbudziłem w niej instynkt macierzyński"
itp. 9/10.
3 część cyklu również dobra,znakomicie zrobione charaktery,świetne intro,soundtrack i gra aktorska.Na plus można zaliczyć również odejście od SPECTRE bo dobrze że Bond nie ma cały czas tego samego wroga.Nie ma wielkiej rozpierduchy co zawsze wolę w tego typu filmach i pierwszy Aston Martin Bonda choć już w tym filmie...
więcejNie wiem co za inteligentna osoba dodała opis ale przypomina to szkolne opowiadanie na poziomie podstawówki.
Bond po 5 minutach znajomości z laską się z nią liże, a wieczorem popija szampan i się
seksi. Totalne sci-fi.