Dobra rola T. Schucharda, świetna muzyka - ale niestety film temat przemocy w szkole artystycznej porusza bardzo powierzchownie i zaskakująco bezpiecznie. Trudno nie odnieść wrażenia, że reżyser zna ten temat z drugiej ręki, pozbierał kilka historii i skleił w jeden film. To dużo bardziej złożony problem i właśnie...
Motyw przemocowej manipulacji to tylko atrakcyjny punkt wyjścia - wgryzienie się w temat znikome. Główna bohaterka staje się coraz bardziej papierowa, jej działania coraz bardziej infantylne (scena na imprezie przebija sufit niedorzeczności) - tak się zrównuje ofiarę i kata. Dla fabularnych fajerwerków rodem z...
Polski odpowiednik ,,whiplash", tylko zamiast muzyki jest teatr. Super gra aktorska, szczególnie głównego duo. Ciekawe postacie i dobrze pokazane znęcanie psychiczne w takich branżach. Satysfakcjonujące zakończenie, a nasza milusińska bohaterka w istocie staje się lady M. Postać pomiędzy pozytywną, a negatywną...
Jak można się nazywać Korek. W czasach mojej młodości Korkami przezywano ludzi, których oczerniano iż mają zespół Downa. Jeździł nawet bus przewożący gimnazjalistów - nazywany Korkobus.
Czy ktoś ma pomysł, kim był czarny chłopak na imprezach bohaterów, który jednak nie uczestniczył w próbach? Parokrotnie pojawił się w kadrze
Trzeba przyznać, że rośnie młode, odważne, pokolenie aktorek i aktorów. Bez pardonu wdzierają się na deski teatru, czy na szklany ekran i zadziwiają. Zemsta jest słodka i ciągle się o niej myśli. Myślę, że spokojnie można porównywać do Czarnego łabędzia, może była inspiracja tym filmem przy powstawaniu utraty. Warto...
więcejz cyklu: to co musiałabym zrobić, aby otrzymać tę rolę?
nadużycia i przemoc na wydziale aktorskim, racje, manipulacje i ich korelacje.. nie chciałbym być złośliwy, ale tytuł tego filmu jest wyjątkowo adekwatny do jego zawartości - ale na niekorzyść.
oto najlepszy jest wtedy, kiedy balansuje na linie pozwalając...