Emitowany w niedziele o 21.00 w Polsacie serial
"Wzór" ma więcej widzów niż pozostałe dwie produkcje kryminalne pokazywane w niedzielnym bloku stacji, chociaż osiąga niższy udział w rynku. W czasie emisji
"Wzoru" większą widownią od Polsatu cieszy się jedynie TVP 1.
Dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 2,59 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 20,95 proc. w grupie 4+ i 28,55 proc. w 16-49. To więcej niż Polsat miał w tym paśmie rok temu - wtedy stację oglądało 2,39 mln osób, a udziały wynosiły odpowiednio 18,53 proc. i 22,88 proc.
"Wzór" cieszy się najwyższą widownią wśród trzech seriali emitowanych w niedzielnym kryminalnym bloku Polsatu, ale jednocześnie ma najsłabszy udział w rynku. W okresie, gdy pokazywano trzy jego pierwsze odcinki, nadawane o 20.00
"CSI: Kryminalne zagadki Miami" gromadziły 2,47 mln widzów, a pokazywane o 22.10
"Kości" - 2,33 mln osób, zaś udziały obu seriali wyniosły odpowiednio 21,64 proc. i 23,93 proc. (grupa 4+) oraz 29,55 proc. i 29,75 proc. (16-49).
W czasie emisji
"Wzoru" Polsat jest drugą stacją pod względem gromadzonej widowni. Liderem jest wtedy TVP 1, emitująca w tym paśmie filmy fabularne, które ogląda 3,34 mln widzów. Za Polsatem plasują się: TVN (także filmy; 1,68 mln) i TVP 2 ("Hity na czasie", "Superpuchar Ekstraklasy"; 1,6 mln).