Najwięcej widzów we wrześniu 2005 roku zyskała telewizja TVN i TVP 2 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Liderem na rynku pozostaje TVP 1, która jednak traci widzów w każdej z najważniejszych zaprezentowanych poniżej grup docelowych. Maleją również udziały w rynku telewizji Polsat.
Gdy traci TVP i Polsat, zyskują TVP 2 i TVN. Telewizyjna "Dwójka" w grupie '4+'' "16-49' i '16-49 miasta' (w porównaniu do analogicznego okresu 2004 roku) zyskała ponad 2 proc.
Rekordowe wyniki zanotowała również telewizja TVN. Stacja kierowana przez Piotra Waltera w stosunku do analogicznego okresu 2004 roku zyskała 1,2 proc. udziału w rynku (grupa 4+). Jeszcze lepsze wyniki TVN notuje w grupie docelowej (16-49 miasta), gdzie wzrost wyniósł aż 3,71 proc.
Wrześniowe wyniki TVN są najlepsze w historii stacji, która wczoraj obchodziła ósme urodziny.
# | Stacja | wrzesień 2005 | wrzesień 2004 |
1 | TVP1 | 23,00% | 23,60% |
2 | TVP2 | 21,79% | 19,73% |
3 | Polsat | 17,18% | 17,74% |
4 | TVN | 15,51% | 14,31% |
5 | Regionalna | 5,20% | 5,09% |
6 | TV4 | 2,13% | 3,00% |