Amerykańskie stacje telewizyjne i producenci seriali zaprezentują w lipcu największą w historii targów Comic-Con liczbę programów.
Comic-Con, który odbędzie się w dniach 23-26 lipca w San Diego, to ważne wydarzenie dla miłośników komiksów, horrorów, science fiction, czy fantasy. Podczas Comic-Con prezentowane są filmy, gry komputerowe, zabawki, książki i inne produkty związane z tematyką targów. Od kilku lat pojawiają się tam także twórcy seriali, którzy organizują spotkania z aktorami i prezentacje nadchodzących programów.
Warner Bros. TV pokaże 11 seriali, w tym nowe
"Eastwick",
"Human Target",
"Past Life",
"V" i
"The Vampire Diaries" oraz powracające
"Fringe",
"Teorię wielkiego podrywu",
"Chuck",
"Tajemnice Smallville",
"Nie z tego świata" i animowany
"Batman: The Brave and the Bold".
Twentieth Century Fox TV (20th TV) przygotuje 9 tytułów:
"24 godziny",
"Kości",
"Dollhouse",
"Simpsonów",
"American Dad!",
"Futuramę",
"Głowę rodziny" i jego spinoff
"The Cleveland Show" oraz nowy serial
"Glee".
ABC na Comic-Con pokaże jedynie wybrane sceny z nadchodzącego serialu
"Flash Forward",
"Legend of the Seeker" i ujawni szczegóły dotyczące finałowego sezonu
"Zagubionych".
Sony promować będzie kreskówkę
"The Spectacular Spider-Man", która powstaje dla kanału Disney XD. Natomiast NBC Universal pojawi się na targach z kolejnym sezonem
"Herosów".
Tuż po Comic-Con odbędzie się letnia konferencja stowarzyszenia amerykańskich krytyków telewizyjnych skupionych wokół organizacji Television Critics Association. Podczas tych trwających nawet do 3 tygodni spotkań również prezentowane są nowe programy.
Na przełomie lipca i sierpnia można się więc spodziewać olbrzymiego napływu informacji o przyszłych serialach, zarówno z targów Comic-Con jak i konferencji TCA Summer Press Tour.