Druga odsłona serialu
"Twarzą w twarz", który TVN pokazuje we wtorkowe wieczory, cieszy się mniejszą widownią niż nadawana rok temu pierwsza seria produkcji. W czasie emisji serialu TVN wygrywa z Polsatem, ale przegrywa z głównymi kanałami TVP.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki
"Twarzą w twarz 2" obejrzało średnio 2,24 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,41 proc. w grupie 4+ i w 16,72 proc. w komercyjnej grupie docelowej (16-49). To o ponad 600 tys. oglądających mniej niż rok temu, gdy po takim samym okresie emisji pierwsza seria produkcji miała 2,89 mln widzów i odpowiednio 22,49 proc. i 23,75 proc. udziału.
W czasie emisji
"Twarzą w twarz" (wtorki 21.30 - 22.30), TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP 2, nadająca w tym czasie "Magazyn Expressu Reporterów" i "Kulisy M jak miłość" - programy te ogląda 3,23 mln osób. Minimalnie lepsza od TVN jest także TVP 1 (2,24 mln; filmy fabularne, "Misja specjalna"). Słabiej od nadawcy
"Twarzą w twarz" radzi sobie natomiast Polsat (2,04 mln; filmy).