Cztery pierwsze odcinki docu-crime
"Malanowski i partnerzy" zapewniły telewizji Polsat średnio 1,55 mln widzów. W analogicznym paśmie przed rokiem stację śledziło 1,04 mln osób.
W grupie 4+ produkcja notuje udział w rynku na poziomie 14,88% (przed rokiem Polsat miał 10,82% udziału w rynku) i zapewnia stacji trzecią pozycję za TVP1 (31,62% udziału) i TVN (16,65% udziału), ale przed Dwójką (4,72% udziału).
W grupie 16-49 Polsat ma w paśmie emisji serialu 17,51%. udziału ( wobec 15,11% przed rokiem) i drugą pozycję na rynku. Lepsza jest tylko Jedynka (22% udziału), słabsze wyniki notują TVN (16,56% udziału) oraz TVP2 (5,43% udziału).
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, największą oglądalność miał odcinek z 11 lutego.